مربی اسبق تیم ملی کاراته گفت: نباید انتقاد به عملکرد فدراسیون و تیم ملی همراه با توهین باشد.

بغلانی پور: نباید انتقاد به عملکرد فدراسیون همراه با توهین باشدفاطمه بغلانی پور مربی اسبق تیم ملی کاراته بانوان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حاشیه‌های اخیر کاراته بیان کرد: تیم ملی بانوان در رقابت‌های جهانی مادرید نتوانست نتیجه قابل قبولی را کسب کند، اما نباید انتقاد به عملکرد فدراسیون و تیم ملی همراه با توهین باشد.

مربی اسبق تیم ملی کاراته افزود: آشوری زحمات زیادی برای فدراسیون و تیم‌های ملی کشیده است و نباید برخی از قهرمانان ما با لحن غیر حرفه‌ای صحبت کنند. نقد سازنده می‌تواند به رشد و موفقیت کاراته کمک کند و این امر در صورتی محقق می‌شود که به جای توهین به شخصیت افراد، عملکرد و یا تصمیمات مدیریتی آن‌ها را نقد کنیم.

بغلانی پور عنوان کرد: البته نقد‌هایی به شرایط کنونی تیم ملی بانوان وارد است، اما باید در فضای مناسب انتقاد‌ها و پیشنهاد‌ها را مطرح کرد تا تیم ملی ما بتواند رشد لازم را داشته باشد. امیدوارم در بخش بانوان شرایط بگونه‌ای رقم خورد که علاوه بر بکارگیری خرد جمعی نگاه حمایتی از بانوان به صورت جدی شکل گیرد تا شاهد موفقیت‌های پیش از پیش کاراته بانوان نیز باشیم.

بغلانی پور در ادامه با رد اینکه تمامی جامعه کاراته با شرایط فعلی کاراته مخالف هستند گفت: به عنوان یک مربی در جامعه کاراته که شاگردانم هم در بازی‌های المپیک جوانان، هم رقابت‌های قهرمانی جهان و آسیا و پیکار‌های دانشجویان جهان موفق به کسب افتخار شدند اگرچه برخی انتقادات را به فدراسیون کاراته وارد می‌دانم، اما آشوری توانسته به موفقیت‌های تیم ملی کاراته کمک زیادی کند.

مربی اسبق تیم ملی کاراته در پایان گفت: امیدوارم که خانواده کاراته با همدلی و اتحاد به آرامش تیم‌های ملی کمک کنند و مسئولان فدراسیون هم شرایط را برای حمایت از تیم ملی بانوان فراهم کنند تا ملی پوشان ما در هر دو گروه مردان وبانوان برای کاراته ایران افتخار آفرینی کنند.


بیشتر بخوانید:

رهنما: خانواده کاراته باید از خودزنی دست بردارد/ عملکرد تیم ملی بانوان سینوسی است

باقری: جلوی عوامل آسیب زا به تیم ملی کاراته بانوان گرفته می‌شود/ از بازیکن سالاری جلوگیری می‌کنیم

واکنش سرپرست فدراسیون کاراته به دریافت پول از ورزشکاران

بهنام فر: از هدایت تیم ملی پایه کناره گیری می‌کنم/برخی برای رسیدن به مقام از فدراسیون انتقاد می‌کنند


انتهای پیام/

اظهارات بغلانی پور درباره تیم ملی کاراته بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار