مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: نتایج انتخابات هیات کشتی اردبیل 10 روز آینده مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل درباره حاشیه امروز در مجمع هیات کشتی استان اردبیل بیان کرد: به دلیل مخدوشه بود برخی از آرا رای دهندگان نتایج این انتخابات برای بررسی بیشتر به وزارت ورزش و جوانان ارسال شد که در 10 روز آینده نتیجه آن مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به حضور 6 کاندیدا در مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان اردبیل گفت: بسیار خوشحالم که امروز شاهده حضور شش کاندیدا از جنس کشتی هستیم و این نشانگر احساس مسئولیت جامعه بزرگ کشتی استان است که تک تک این عزیزان برخود وظیفه می داند که درصورت انتخاب در این سنگر به جوانان استان خدمت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با توجه به وضعیت و شرایط امروز کشتی استان اردبیل افزود: باید قبول کرد که در چهارسال گذشته برنامه ریزی مناسب در این رشته صورت نگرفته و در این راستا نمی توان کسی را مقصر دانست باید وضعیت امروز کشتی اردبیل در هر دو رشته با حضور کارشناسان و پیشکسوتان کشتی مورد آسیب شناسی قرارگیرد.

آقاخانی افزود: کشتی ورزش ملی کشورمان است و  تمامی مردم در سنین مختلف بیشترین انتظار برای قهرمانی در این رشته ورزشی دارند.

انتهای پیام/ح

انتخابات هیات کشتی اردبیل به وزارت ورزش کشیده شد

برچسب ها: انتخابات ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار