سامان قدوس با گذشت ۴ ماه از پیوستنش به ترکیب تیم فوتبال آمیان فرانسه به یکی از بازیکنان اصلی این تیم تبدیل شده است.

قدوس عنصر ضروری باشگاه آمیان است/سفرهای مکرر قدوس به ایران باعث ترس مسئولان باشگاه شده استبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت «اطلاعات فرانسه» به بررسی وضعیت سامان قدوس بازیکن ایرانی تیم فوتبال آمیان فرانسه پرداخت و درباره با او نوشت: در حالی که تنها 4 ماه از پیوستن سامان قدوس به تیم فوتبال آمیان می گذرد اما او به یکی از بازیکنان اصلی و ضروری این تیم در خط حمله تبدیل شده است و با گلزنی ها و پاس گل هایش توانسته کمک بزرگی به تیمش کند.

سایت فرانسوی در ادامه نوشت: پس از مصدومیت بازیکنان خط حمله تیم فوتبال آمیان حالا قدوس ایرانی تبدیل به ستاره خط حمله این تیم شده و می تواند به درخشش خود ادامه دهد. قدوس در روزهای اولیه حضور خود در تیم آمیان توانسته بود با حضور در خط حمله تیمش سبب تحیر هواداران و پیروزی 4 بر 1 تیمش برابر حریف خود شود.

رسانه فرانسوی درباره با سطح فنی و توانایی های سامان قدوس نوشت: قدوس به عنوان بازیکن آزاد در طول دیدار ها توانسته توانایی ها و مهارت های فراوانی را از خود نشان دهد. قدوس پس از الکساندر  و زلاتان ابراهیموویچ به ترتیب جزو گران قیمت ترین بازیکنان لیگ برتر فوتبال سوئد شناخته می شود.

سایت فرانسوی در پایان نوشت: سامان قدوس در بخشی از فعالیت فوتبالی خود به عنوان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران فعالیت می کند و به همراه این تیم سفر های طولانی را برای برگزاری مسابقات انجام می دهد و همچنین در روزهای آینده به همراه تیم ملی فوتبال یران در مسابقات جام ملت های آسیا 2019 نیز حاضر خواهد شد. البته سفر های مکرر سامان قدوس همراه با تیم ملی فوتبال ایران سبب شده تا این بازیکن از لحاظ جسمی خسته شود و نگرانی هایی را برای مسئولان باشگاه آمیان به وجود آورد.


بیشتر بخوانید:

ملی پوشان فوتبال ایران در رویای فتح جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

۳ بازیکن از فهرست تیم ملی فوتبال ایران خط خوردند/ وضعیت مبهم ۱۱ لژیونر برای حضور در جام ملت‌های آسیا

فهرست نهایی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا


انتهای پیام/

سفرهای مکرر قدوس سبب نگرانی مسئولان باشگاه آمیان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار