آیت الله حسینی بوشهری گفت:در حال حاضر کشور و مردم در شرایط خوبی از لحاظ اشتغال، معیشت و اقتصاد قرار ندارند.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه ظهر چهارشنبه در دیدار پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انجام شد،گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های کمیته امداد مردمی بودن آن است.

وی با بیان اینکه نیروهای کمیته امداد به صورت مستمر دغدغه مردم را دارند،اضافه کرد: نیروهای کمیته امداد تعامل خوبی با مردم دارند و به رفع مشکلات آنها مشغول هستند.

وی ادامه داد: دعای محرومان و نیازمندان جامعه موجب افزایش رحمت خداوند نسبت به کمیته امداد و موفقیت بیشتر این کمیته می‌شود.

امام جمعه قم عنوان کرد: امید دادن موجب تقویت روحیه و مقاومت در برابر مشکلات شده و مردم بهتر می‌توانند از گرفتاری‌ها عبور کنند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه دستاوردهای کمیته امداد در خدمت به نیازمندان قابل تقدیر است،اضافه کرد: با وجود وضعیت اقتصادی کشور اقدامات کمیته امداد در خدمت رسانی به نیازمندان قابل تقدیر است.

امروز جامعه نیازمند مسئولانی است که به محرومان خدمت رسانی کنند

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به لزوم توجه به ایجاد امید در جامعه اسلامی به عنوان یک موضوع اساسی،تصریح کرد: امید، بیان مناسب، نگاه روشن، اقدام عملی و حضور جدی موجب افزایش عنایت‌ خداوند می‌شود و کمیته امداد نیز در تقویت امیدواری مردم موفق بوده است.

وی گفت: امروز جامعه نیازمند مسئولانی است که به محرومان خدمت رسانی کنند، برای خدا قدم بردارند و خالصانه برای عزت نظام، انقلاب و رفع محرومیت تلاش کنند.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: با وجود مشکلات اقتصادی موجود در جامعه، مسئولان نباید مردم را ناامید کنند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر کشور و مردم در شرایط خوبی از لحاظ اشتغال، معیشت و اقتصاد قرار ندارند.

وی تصریح کرد: تلاش کمیته امداد برای خدمت رسانی به نیازمندان و مستضعفان قابل تقدیر است و امیدواریم این کمیته بتواند در آینده به اهداف بیشتری دست یابد.

انتهای پیام/ح

مسئولان نباید مردم را ناامید کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار