جان صادق پور گفت:با افزایش تعداد انشعابات در این شهر باید هر چه زودتر شبکه فاضلاب پردیسان به صورت جداگانه راه اندازی شود.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،علی جان صادق پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به مشکل پروژه فاضلاب پردیسان قم اظهار کرد: هنوز زمین بابت تصفیه خانه فاضلاب پردیسان تحویل شرکت آب و فاضلاب نشده است، با کمک مدیریت استان قم بخشی از مشکل فاضلاب پردیسان در محلات خاص در حال حل شدن است، اما این کار موقت است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم اضافه کرد: احداث پروژه فاضلاب پردیسان نیاز به 160 میلیارد تومان دارد و وزارت راه و شهرسازی باید در تامین اعتبارات و اراضی موردنیاز این پروژه کمک کند. این وزارت خانه در احداث منطقه مسکن مهر در پردیسان قم توجه به تامین زیرساخت‌ها در زمینه فاضلاب نداشت البته شهرداری قم در زمینه احداث پروژه شبکه فاضلاب پردیسان به خوبی با شرکت آب و فاضلاب استان همکاری دارد.

وی ادامه داد: آب سایت مسکن مهر استان قم مشکلی ندارد و آب این منطقه بهتر از مناطق دیگر شهر است و آب سرشاخه‌های دز به سایت مسکن مهر قم رسیده است.

صادق پور یادآورشد: با اتصال شبکه فاضلاب در چند محله منطقه پردیسان به شبکه اصلی فاضلاب شهر مشکل این محلات را برای چند سال به صورت موقت رفع می‌کنیم، اما با توجه به گسترش شبکه فاضلاب در شهر قم و افزایش تعداد انشعابات در این شهر باید هر چه زودتر شبکه فاضلاب پردیسان به صورت جداگانه راه اندازی شود، اکنون سه تصفیه خانه فاضلاب در شهر قم داریم.

انتهای پیام/ح

بهره مند بودن ساکنان مسکن مهر قم از آب سرشاخه‌های دز

برچسب ها: سرویس اقتصادی ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار