رئیس بسیج مستضعفین در رشت گفت: هزار محله محروم در شهر‌های کشور شناسایی شده که امسال در ۴۵۹ محله طرح مقابله با آسیب‌های اجتماعی اجرا شده است.

شناسایی هزار محله محروم در شهر‌های کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در بازدید از مجتمع در دست ساخت فرهنگی - خدماتی - عمرانی - ورزشی جوادالائمه در محله سلیمانداراب رشت گفت: هزار محله محروم در شهر‌های کشور شناسایی شده است.

وی افزود: امسال در ۴۵۹ محله محروم کشور طرح مقابله با آسیب‌های اجتماعی با عنوان جواد الائمه اجرا شده است.

رئیس بسیج مستضعفین اظهار داشت: در این طرح در محله‌های محروم حسینیه، کتابخانه، پایگاه بسیج، سالن و زمین ورزشی ساخته و خدماتی نظیر آب و گازرسانی و همچنین بهسازی معابر ارائه می‌شود.

سردار غیب پرور با بیان اینکه سپاه و بسیج ادعای تصدی گری ندارد، گفت: مردم محله در اجرای طرح جواد الائمه مشارکت می‌کنند و بسیج به عنوان تسهیل گر و حامی از فعالان در این طرح مشارکت می‌کند.

وی به هوشیاری خانواده‌ها در خصوص آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد و طلاق تاکید و تصریح کرد: با توجه به برنامه‌های دشمن برای به انحراف کشاندن جوانان خانواده‌ها باید قبل از هر مسئولی از فرزندان خود صیانت کنند.

سردار غیب پرور در سفر به رشت از مجتمع فرهنگی راهیان غدیر محله سلیمانداراب رشت که جزئی از طرح جواد الائمه است هم بازدید کرد.

انتهای پیام/ع

اجرای طرح مقابله با آسیب‌های اجتماعی با عنوان جواد الائمه در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.