به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حمید  پور محمدی معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور در مراسم عملیاتی شدن مرکز آسیا و اقیانوسیه برای توسعه مدیریت بلایای طبیعی (اپدیم)، گفت: اجرایی شدن مرکز آسیا و اقیانوسیه برای مدیریت بلایای طبیعی در تهران نتیجه تلاش‌های دوستان در سازمان برنامه و بودجه است.
 
 پور محمدی افزود: اپدیم رویداد مبارکی است که  با تحقق یافتن آن خدمات زیادی به کشور‌های آسیا و اقیانوسیه ارائه خواهد شد.

معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور خاطر نشان کرد: ایران تاکنون بلایای طبیعی زیادی را تجربه کرده است و می‌تواند تجربیات خود را در اختیار دیگر کشور‌ها قرار دهد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه  آیندگان هم  از ثمرات  اپدیم بهره‌مند شوند؛ افزود:  امید است اپدیم بتواند یک چتر حمایتی و امنیتی برای کشور‌های منطقه محسوب شود.

گفتنی است؛  اجلاس عالی تخصصی – مشورتی دو روزه مدیریت اطلاعات بلایا برای آسیا و اقیانوسیه امروز با حضور سید حمید پورمحمدی معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور، دبیر اجرایی هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در تهران، نمایندگان عالی رتبه عضو اسکاپ،  اپدیم و سازمان‌های وابسته به سازمان ملل متحد در تهران برگزار شد.
سپس اعضای شورای حکام اپدیم و مهمانان از ساختمان این مرکز و نمایشگاه عکس با محوریت بلایای طبیعی بازدید کرده و از اطلس اطلاعات بلایای طبیعی منطقه آسیا، اقیانوسیه و سایت اپدیم رونمایی کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار