مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: خدمات و دستاورد‌های انقلاب باید در زمینه‌های مختلف به نحو شایسته به مردم معرفی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان امروز در نشست کارگروه مساجد و اماکن مقدسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در جشن ۴۰سالگی انقلاب باید برکات، خدمات و دستاورد‌های انقلاب در زمینه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی و دفاعی به نحو شایسته به مردم به ویژه جوانان معرفی شود.

وی با بیان اینکه، دشمنان کشور با توطئه‌های ننگین خود سعی دارند ارزش‌های والا و مقدس جمهوری اسلامی ایران را میان مردم به ویژه نسل جوان کم رنگ کنند، افزود:امسال باید بیش از پیش در بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خدمات نظام معرفی شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان با اشاره به اینکه، انقلاب از مساجد آغاز شده است، تصریح کرد:تبیین دستاورد‌های انقلاب در ۴۰بقاع متبرکه و شاخص استان، برپایی ۴۰محفل انس با قرآن کریم، اجرای ۴۰طرح مودت، برپایی ۴۰انجمن وقف، برگزاری۴۰جشن باشکوه در مساجد و بقاع متبرکه، تجلیل از ۴۰پیر غلام انقلابی، قدردانی از ۴۰امام جماعت و هیات امنای مساجد که خدمات زیادی در زمینه ترویج ارزش‌های دینی و انقلابی داشتند از مهمترین برنامه‌های بزرگداشت اداره کل اوقاف گیلان در جشن ۴۰سالگی انقلاب است.

در پایان این نشست تخصصی، هریک از اعضای کارگروه مساجد و اماکن مقدسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گیلان، برنامه‌های پیشنهادی خود را با محوریت تبیین ارزش‌های انقلاب در مساجد و مدارس ارائه و برای هرچه بهتر اجرا شدن آن با یکدیگر هم اندیشی و گفتگو کردند.

 

انتهای پیام/م.ع

خدمات و دستاورد‌های انقلاب باید به نحو شایسته به مردم معرفی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.