وزیر امور اقتصادی و دارایی در واکنش به خبری مبنی بر عذرخواهی او از نماینده سراوان، گفت: من عذرخواهی نکرده ام و فقط گفتم که این موضوع بررسی می شود.

به گزارش  خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه جلسه هیات دولت در خصوص خبر اعلام شده مبنی بر عذرخواهی او از محمد باسط درازهی نماینده سراوان، اظهار داشت: من عذرخواهی نکرده ام و فقط گفتم که این موضوع بررسی می شود.

گفتنی است؛ در روزهای گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن کارمند گمرک با  نماینده سراوان در مجلس شوراس اسلامی مشاجره داشته و خطاب به این نماینده می‌گوید من از شما دستور نمی‌گیرم. انشتار این کلیپ بازتاب گسترده‎‌ای در میان مردم و مسئولان داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
چرا عذر خواهی کنه نماینده بی ادب و بی تربیت فحش داده و حرفای رکیک زده بعدش دولت بیاد عذر خواهی کنه و کارمند برکنار بشه واقعا عجب حرفای خنده داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
آقا جان تو را به خدا یک فکری برای بعضی نماینده های مجلس بکنید. الان آقای دکتر ی م برای جذب آرای مردم به اسم فرودگاه ضد حریق دنبال ایجاد فرودگاه جدید در زمین های کشاورزی بابل است در حالی که حوزه انتخابیه او آمل است. تازه چند کیلومتر این طرف و آن طرف هم دو فرودگاه ساری و نوشهر و رامسر هست. همان ماجرایی که به دعوا با معاون وزیر کشاورزی در مجلس و یقه پاره کردن معاون پارلمانی جهاد کشاورزی رسید. از ترس کار عقب نشینی کردند و حالا سازمان برنامه هم برای جلب نظر بودجه معلوم کرده و بدبختانه مدیر جهاد کشاورزی را هم چون مخالفت کرده تهدید کردن که می‌خوان عوضش کنند. رییس سازمان مدیریت و وزارت راه هم دنبال کار او هست. این همه فرودگاهها پرواز ندارند و خوابیده اند. معلوم نیست چطور این آقا میخواد پول مردم را هدر بدهد و مرغوبترین زمین های کشاورزی گاودشت بابل را هم نابود کند. لطفا طبق دستور بگویید زمین های شمال را نابود نکنند و از مردم شمال بخواهید به این نماینده قول بدن که رای میدهند و قسمش بدن زمینا را نابود نکند
آخرین اخبار