باشگاه‌های تراکتورسازی و استقلال در نقل و انتقالات لیگ برتر رقابت جذابی با یکدیگر دارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات زمستانی هنوز شروع نشده است اما رقابت تیم ها برای به خدمت گرفتن بازیکنان مدنظر خود شروع شده است.

در حالی که چند روز گذشته اعلام شد که استقلالی ها به دنبال جذب آنتونی استوکس مهاجم بی انضباط تراکتورسازی هستند امروز خبر رسید که تراکتوری ها قصد انتقام گیری از آبی پوشان پایتخت را دارند و مامه تیام مهاجم سابق این بازیکن را برای نیم فصل دوم می خواهند.

با  توجه به اینکه استوکس با باشگاه تراکتورسازی قرارداد دارد بنابراین هر تیمی قصد جذب این بازیکن دارد باید با تراکتورسازی مذاکره کند که اسدی مدیرعامل باشگاه آب پاکی بر روی دست استقلالی ها ریخت و اعلام کرد که استوکس به تیم های ایرانی نمی دهیم.

علاوه بر این  زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی  قصد دارد بازیکنان بزرگی را جذب کند و پروژه کهکشانی مرحله دوم سرخپوشان تبریزی بعد از پایان نیم فصل اول آغاز شد.

تراکتورسازان بعد از جدایی آنتونی استوکس و لی اروین در خط حمله با مشکلاتی مواجه هستند و گل های زده این تیم در غیاب این 2 مهاجم کاهش یافته است بنابراین گفته می شود تقوی سرمربی تیم تراکتورسازی قبل از سفر به انگلیس به مسئولان این تیم تبریزی اعلام کرد که در خط حمله نیاز به چند مهاجم دارد تا این پست را تقویت کند. 

همانطور که اسدی مدیرعامل تراکتورسازی اعلام کرد این باشگاه برای اینکه قیمت بازیکنان بالا نرود چراغ خاموش در بازار نقل و انتقالات فعالیت می کند تا برای جذب بازیکنان با دردسر مواجه نشود. 

باشگاه تراکتورسازی همانند نیم فصل اول روی  جذب ستاره های تیم ملی حساب ویژه ای باز کرده است و به واسطه ارتباط خوب شجاعی و دژاگه با ملی پوشان قصد دارد چند بازیکن تیم ملی از جمله طارمی و قوچان نژاد را به خدمت بگیرد. البته طارمی و قوچان نژاد هنوز جواب نهایی را به تراکتورسازی ندادند چرا که این 2 بازیکن مدنظر سرخپوشان پایتخت هم هستند و آنها تمایل به بازی کردن در پرسپولیس دارند. 

البته یکی از مسئولان تراکتورسازی اعلام کرد که ما هنوز امیدوار به بازگشت استوکس و اروین هستیم و اگر این 2 بازیکن به تیم ما برگردند کمبودی در خط حمله نداریم در غیر این صورت با گزینه های خود در خط حمله مذاکره می کنیم. 

گفتنی است باشگاه تراکتورسازی تاکنون با ایمانی هافبک سابق صنعت نفت آبادان به توافق رسیده است و شاید این باشگاه در روزهای آینده بازیکنان دیگری هم به خدمت بگیرد. 


بیشتر بخوانید: 

اظهارات مدیرعامل تراکتورسازی درباره خریدهای نیم فصل

واکنش باشگاه تراکتورسازی به لژیونر شدن مسلمی پور

بوی پول دلالان فوتبال را به تبریز کشاند


انتهای پیام/ 

تقویت خط حمله در دستورکار تراکتورسازان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار