صنعتگران ، پیشرو حمایت از کالای ایرانی/مسئولان باید در کنار صنعتگران و بخش خصوصی باشندمدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: فعالیتهای جهادی باید به صورتی پیش برود که مستمر و برنامه ریزی شده و مداوم باشد.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در نشست شورای معاونین، گفت: صاحبان صنعت می‌توانند با استفاده از تجربیات یکدیگر و راهکار‌های مختلفی که ارائه شده در این میسر حرکت و به رشد اقتصادی بیشتری برسند.

وی تصریح کرد: در قبال خدمات ارزنده و صادقانه واحد‌های تولیدی و صنعتی حداقل کاری که می‌توان انجام داد این بوده که مسائل و مشکلات آنان را بشنویم و راهکار‌های لازم را بیندیشیم تا بتوان گام‌های بهتر و موثرتری در جهت موفقیت هر چه بیشتر آنان برداریم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت:با رویکردی که دولت تدبیر و امید و حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی داشتیم در نیم سال دوم هم بخوبی شاهد تحرک، رشد و رونق اقتصادی حوزه صنعت استان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستیم و همین روند باید با شتاب بیشتری ادامه یابد.

مهدی زاده مقدم افزود:فرصتی برای شرکت‌های دانش بنیان، واحد‌های صنعتی و تولیدی فراهم امده است تا با برخورداری از تسهیلات با سرعت بیشتری حرکت علمی و اقتصادی خودرا به پیش ببرند و شهرک‌های صنعتی استان آمادگی خود را جهت ارائه خدمات فنی و مهندسی، مشاوره ای، کلینیکی، عارضه یابی، آموزش‌های مختلف مدیریتی، مهارتی و کارآفرینی به عنوان واحد نرم افزاری اعلام می‌دارد.

وی تصریح کرد:وظیفه همه کسانی که در شهرک‌های صنعتی استان مسئولیت دارند این است که همیشه همراه و در کنار صنعتگران و بخش خصوصی حضور داشته باشند تا از مشکلات آن‌ها جویا و مسائل را با اقدام جهادی، حل کنند.
 
انتهای پیام// د.ف
 

روند پیشرفت صنعت باید با شتاب بیشتری ادامه یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.