در آیینی با حضور قائم مقام آستان قدس رضوی مرتضوی به عنوان مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی اصفهان انتخاب شد.

 به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آذین در آیین معارفه مدیر دفتر نمایندگی استان اصفهان مدیرسابق دفتر نمایندگی آستان قدس در استان اصفهان گفت : پس از دو سال مدیریت، در حوزه اعزام زائر در کشور حرف اول را می زنیم و بطور متوسط هرماه هزار نفر از استان به مشهد مقدس اعزام شدند.

آستان قدس باید به سمت فعالیت های فرهنگی برود

آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت : اعزام افراد فقیر دلباخته امام رضا (ع) به مشهد مقدس توسط نمایندگی آستان قدس کاری ارزشمند است که زیبایی این اقدام قابل توصیف نیست. 

وی بیان کرد:  نمایندگی آستان قدس در استانها باید به سمت فعالیتهایی برود که بنیاد برکت رفته است و اینها مصداق احیا امر اهل بیت است.
اقدامات و فعالیتهایی مثل مبارزه با فقر و ایجاد اشتغال و ساخت مکانهای عمومی برای مردم،مخصوصا در مناطق محروم و بحث ازدواج و تحصیل را پیگیری کند.

فعالیت 10 هزار خادمیار در اصفهان

مرتضوی،مدیر جدید نمایندگی آستان قدس رضوی در اصفهان گفت:10 هزار خادمیار در استان اصفهان در حوزه های پزشکی،فنی ، مهندسی و تعلیم و تربیت داریم.

600 وی ادامه داد: پزشک برای امام رضا و بنام امام رضا در استان خدمات رایگان ارایه می کنند ، در استان اصفهان بستری از ارایه خدمات وقف امام رضا وجود دارد که باید ساماندهی شود.

 

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار