استاندار اصفهان گفت:باید از روش‌های مناسب در جهت مردمی کردن جشن انقلاب استفاده شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز روش‌های تبلیغی سنتی کارکردهای محدودی دارد؛ اظهار داشت: باید فکر نو و روش‌های جدید برای نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی مورد توجه دست‌اندرکاران قرار گیرد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه شهدای قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند، توصیه کرد: شهرداری باید آیین یادبود شهدای قبل از انقلاب را نیز برگزار نمایند تا در کنار سایر رویدادهای انقلاب، در معرض توجه عموم قرار گیرد.

وی خواستار استفاده بهینه از فضای مجازی در این خصوص شد و بیان داشت: جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید از حالت اداری خارج و به جشن خودجوش و مردمی تبدیل شود.

رضایی با تأکید بر اینکه باید اختیارات لازم به شهرستان‌ها داده شود، افزود: باید از روش‌های مناسب در جهت مردمی کردن جشن انقلاب استفاده شود.

استاندار اصفهان اظهار داشت: امروز در جنگ نابرابر اقتصادی قرار داریم و استکبار با تمام قوا ورود پیدا کرده است و جنگ دوم امروز کشور جنگ فرهنگی و نرم است و باید در این مراسم، جوانان مخاطب قرار گیرند و با شیوه‌های جدید قشر جوان و نوجوان را با برکات انقلاب آشنا نمود.

آیت‌الله طباطبایی نیز در این نشست گفت: مهم‌ترین اقدام در جشن 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی تبیین فعالیت‌های انجام شده با توجه به دشمنی‌های استکبار در این سال‌ها است.

امام‌جمعه اصفهان با بیان اینکه با لطف خداوند و تلاش دولت‌ها، پیشرفت‌های خوب و بی‌نظیری در بخش‌های مختلف ازجمله علم پزشکی در این 40 سال صورت گرفته است، افزود: این دستاوردها باید برای جوانان بازگو شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علی‌رغم 37 سال تحریم اقتصادی و تحمیل جنگ 8 ساله؛ ایران اسلامی همچنان روی پای باقدرت خود ایستاده است.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.