مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان روانسر با نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی دیدارکردند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،ناصر مرادی پویانی رئیس کمیته امداد شهرستان روانسر گزارشی از دیدار مددجویان تحت حمایت این نهاد با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

وی گفت : تعدادی از مددجویان تحت حمایت این نهاد با نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند و به بیان مشکلات خود پرداختند.

وی افزود: طی این دیدار مصوب شد از سوی نماینده مردم اورامانات در مجلس درباره حمایت از حقوق افراد تحت حمایت و مناطق محروم در مجلس شورای اسلامی ‍‍اقدام لازم انجام شود.

به گفته مرادی پویانی معرفی و ارائه خدمات چشم پزشکی سالیانه به ۵۰ نفر از مددجویان امداد که از مشکلات چشمی رنج می‌برند نیزبا معرفی آن‌ها به کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها به صورت رایگان دردستورکار قرار گرفت.

رئیس کمیته امداد شهرستان روانسر گفت: همچنین خیران سرشناس توسط نماینده مردم اورامانات به مسئول واحد اکرام کمیته امداد معرفی شدند.

مرادی پویانی درباره پرداخت وام‌های خودکفائی به مددجویان و تسهیل در ارائه آن گفت: هماهنگی‌های لازم برای جذب تسهیلات اشتغال زایی مددجویان میان نماینده مردم اورامانات و رئیس بانک کشاورزی شهرستان و استان انجام شده است .

 

 

انتهای پیام/د

ارائه گزارشی از دیدار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.