نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان یک دیوار یک قاب در لاهیجان برپاشده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان گفت: نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان یک دیوار یک قاب از آثار هنرمندان پیشکسوت و جوان استان گیلان در لاهیجان برپاشده است.

وی با بیان اینکه،برگزاری این نمایشگاه تا پایان آذر ادامه دارد، افزود: این نمایشگاه با آثار جمعی از نقاشان پیشکسوت و جوان استان گیلان، تجربه‌ای جدید از مواجه با اثر نقاشی در شهر لاهیجان محسوب می‌شود آثاری در قطع کوچک با تنوع های تصویری در خور که به خوبی قابلیت‌های بیانی نقاشان را نشان می‌دهد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان گفت: اندازه کوچک آثار خللی در بیان منویات تصویری نقاشی نخواهد داشت.

نگار نادری با اشاره به اینکه ، این نمایشگاه به کوشش فرید شمس از هنرمندان عرصه هنر‌های تجسمی لاهیجان برپا شده است، افزود: این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در کافه قاب، ابتدای بلوار شهید مطهری میزبان علاقمندان به هنر نقاشی  است.

وی در ادامه تصریح کرد: صمد توانا، احمد مستشاری راد، محمد زحمتکش، رشید غلامی پور، فرید شمس، آرمان صداقت، سجاد عاکفی، هانیه آزموده، الهه ابراهیم پور، شقایق ماندگار، محدثه صفابخش، مازیار محمدنژاد از جمله هنرمندانی هستند که اثارشان دراین نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

 

انتهای پیام / ق

برگزاری نمایشگاه نقاشی در لاهیجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.