افزایش ۲۸ درصدی معاملات الکترونیک ثبت شده در کهگیلویه وبویراحمد

معاملات الکترونیک ثبت شده در کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۸ درصد افز ایش داشته است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گفت:از ابتدای سال جاری تعداد معاملات الکترونیک ثبت شده در استان ۸ هزار و ۶۱۵ مورد بوده این در حالی است که این میزان در مدت مشابه پارسال ۶ هزار و ۷۱۹ مورد بوده است.

سعید محوری افزود:در هفت ماهه امسال ۱۴ هزار و ۱۱۲ جلد سند مالکیت کاداستری در استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه تعداد تفکیک‌های انجام شده در هفت ماهه سال جاری ۷۵۹ مورد بوده است اضافه کرد:تعداد اسناد تنظیمی صادره در دفاتر اسناد رسمی در این مدت ۶۳ هزار و ۲۹۱ مورد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۶۴ هزار و ۵۷۲ مورد بوده ۲ درصد کاهش یافته است.

محوری گفت:میزان وصول مطالبات بانک‌ها از بدهکاران بانکی از طریق اجرای ثبت در هفت ماهه امسال بیش از ۲۱۸ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان از افزایش ۶۰ درصدی تعداد پرونده‌های اسناد رسمی تشکیل شده اجرایی در ادارات خبر داد و افزود:در هفت ماهه سال جاری ۱۰۴۸ فقره پرونده اسناد رسمی تشکیل شده در حالی که این میزان در مدت مشابه پارسال ۶۵۶ فقره پرونده بوده است.

محوری وقایع ازدواج به ثبت رسیده در استان در هفت ماهه امسال را ۴ هزار و ۳۳۱ واقعه برشمرد و اضافه کرد:در همین مدت ۷۹۶ واقعه طلاق در سطح استان در دفاتر رسمی طلاق به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/د

افزایش ۲۸ درصدی معاملات الکترونیک ثبت شده در استان

 

برچسب ها: ثبت احوال ، شناسنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.