فرمانده انتظامی استان فارس گفت: یک میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: از ابتدای امسال تا کنون، یک میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در این استان کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیانگر ۹۶ درصد افزایش است.

وی افزود: همچنین در این مدت، ماموران انتظامی استان فارس، ۱۵ محل دپو سوخت قاچاق را شناسایی کردند که ارزش این کشفیات برابر نظر کارشناسان ذی ربط، ۲۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار گودرزی بیان کرد: در مدت مورد اشاره نیز ۱۵۴ خودرو سبک و سنگین حامل سوخت قاچاق توقیف شد و ۱۷۰ متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی فارس، برای متخلفانی که اقدام به فعالیت در حوزه سوخت قاچاق کرده بودند نیز ۱۷۴ فقره پرونده تشکیل شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران نیروی انتظامی استان فارس با کنترل ویژه محور‌های مواصلاتی و خودرو‌های عبوری، با قاچاقچیان سوخت به شدت برخورد می‌کنند.

گودرزی بیان کرد: اگر چه پلیس در برخورد با قاچاقچیان و کشف سوخت قاچاق با جدیت و قاطعیت عمل می‌کند، اما برای انجام این کار به بهترین شیوه ممکن، همکاری و هم افزایی سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های ذی ربط ضروری است تا بتوانیم فعالیت‌های خود را در این زمینه به خوبی به انجام رسانیم.
انتهای پیام/م

دستیری ۱۷۰ متهم قاچاقچی سوخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار