داوران کرمانشاهی جهت قضاوت در لیگ کشور سبک‌های آزاد کاراته به مسابقات دعوت شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه شریف محمدی و هیوا باتمانی از استان کرمانشاه جهت قضاوت در لیگ برتر سبک‌های آزاد کاراته دعوت شدند .

شریف محمدی گفت : حدود ۲۰ داور از سراسر ایران برای قضاوت در لیگ برتر سبک‌های آزاد کاراته دعوت شده اند و علیرغم عدم حضور نماینده از استان کرمانشاه در لیگ برتر سبک‌های آزاد دو داور از استان کرمانشاه برای قضاوت در این مسابقات دعوت شده اند.

محمدی در خصوص وضعیت سطح داوری در استان کرمانشاه گفت: پتانسیل استان کرمانشاه در بخش داوری مسابقات کاراته در سبک‌های آزاد و کنترلی بسیار بالا است، لکن ارتقا و پیشرفت داوران کرمانشاهی نیازمند حضور در کلاس‌های ارتقای سطح داوری در مقاطع مختلفی است که توسط فدراسیون برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: حضور در کلاس‌های مختلف داوری نیازمند صرف هزینه است و قطعا دواران استان ما اگر خواهان رشد و ترقی در امر قضاوت هستند می‌بایست هزینه کنند تا بتوانند در آینده از نتایج آن بهره‌مند شوند.

محمدی با اشاره به ترس از هزینه کردن در بحث یادگیری خاطرنشان کرد: اگر داوران از لحاظ مبالغ ریالی و از لحاظ مطالعه و پشتکار در یادگیری هزینه لازم را بپردازند به سطح مناسب دست پیدا خواهند کرد و می‌توانند در آینده از مزایای آن بهره‌مند شوند.

 

 

انتهای پیام/د

حضور داوران کرمانشاهی در لیگ برتر سبک‌های آزاد کاراته

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.