عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: با توجه به وضعیت فعلی فدراسیون کشتی به احتمال فراوان بعد از رقابت‌های انتخابی تیم ملی، اعضای شورا تشکیل جلسه خواهند داد.

بهرام مشتاقی عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نشست اعضای شورا با سرپرست فدراسیون کشتی گفت: بر اساس صحبتی که با حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی داشتیم قرار شد طبق سنوات گذشته جلسه شورای فنی برگزار شود.

وی تصریح کرد: با توجه به برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در اردبیل و همچنین مسابقات مرحله نخست انتخابی تیم ملی به احتمال فراوان اولین جلسه رسمی اعضای شواری فنی با بنی تمیم بعد از این رقابت‌ها برگزار خواهد شد تا پیرامون مسائل جاری کشتی بحث، تبادل نظر و تصمیم گیری شود.

دارنده مدال طلای بازی‌های ۱۹۷۴ تهران با اشاره به برگزاری هر چه سریعتر مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون کشتی گفت: شاید در کنار سایر موضوعات یکی از دلایل اصلی که جلسه شورا تاکنون برگزار نشده همین وضعیت بلاتکلیفی در فدراسیون کشتی باشد به همین منظور از مسئولان وزارت ورزش و جوانان تقاضا داریم هرچه زودتر زمان ثبت نام از کاندیدا‌ها و البته برگزاری انتخابات را اعلام کنند تا با انتخاب رئیس جدید، مربیان تیم‌های ملی و تمام کسانی که حکم می‌گیرند بتوانند برنامه‌های بلند مدت خود را برای المپیک توکیو به نحو شایسته اجرا کنند.

مشتاقی با بیان اینکه حمید بنی تمیم بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون کشتی است خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بنی تمیم سال‌ها در کنار رسول خادم فعالیت کرده و به همه امور فدراسیون آشناست به خوبی می‌تواند برنامه‌های کشتی را مدیریت کند البته در این راه باید از سوی مسئولین حمایت همه جانبه مالی و معنوی نیز صورت گیرد.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی در خاتمه عنوان کرد: از آنجا که چهره‌های شاخصی از کشتی فرنگی دنیا برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به ایران سفر خواهند کرد به طور حتم سطح کیفی این تورنمنت بسیار بالا خواهد بود که انتظار داریم کشتی گیران کشورمان از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

پنجمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان روز‌های ۲۹ و ۳۰ آذرماه در سالن شش هزار نفری حسین رضا زاده شهر اردبیل برگزار می‌شود و مرحله اول رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشور روز‌های ۵ تا ۷ دی ماه (چهارشنبه تا جمعه صبح و عصر) در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

معرفی فرنگی کاران تیم‌های ایرانی در جام باشگاه‌های جهان

لایق: باید انسجام در کادر فنی تیم‌های ملی حفظ شود

محمدی: بلاتکلیفی فدراسیون به کشتی ضربه می‌زند/ تمامی نفرات واجد شرایط سهمیه انتخابی گرفتند


انتهای پیام/

صحبت های مشتاقی درباره برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار