استاندار اصفهان گفت:امروز استفاده از علم و فناوری در ارتش به خوبی دیده می شود و این از افتخارات این نهاد بشمار می رود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان در دیدار فرماندهان و امیران ارتش و مدیران آجا گفت: استفاده از علم و فناوری در ارتش به خوبی دیده می شود و این از افتخارات آن بشمار می رود.
وی افزود: اندیشه های دفاعی که در استان اصفهان وجود دارد در دوران دفاع مقدس تجلی یافت و این اندیشه های دفاعی در تک تک فرماندهان و خدمتگزاران ارتش وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه توان امروز ارتش متکی به توان داخلی و استفاده از دیپلماسی دفاعی است، افزود: این امر باعث اقتدار ارتش شده و امروز این نهاد در کنار مردم، به خودکفایی رسیده است.

نماینده دولت در استان سلامت و سادگی ارتش و دوری از تشریفات و در کنار آن اقتدار را مایه مباهات خواند و افزود: ارتش یک نهاد دفاعی است که دفاع آن مبتنی بر ارزش های اسلامی می باشد که بسیار ارزشمند است.

وی خواستار توانمند سازی سربازان وظیفه شد و افزود: توانمند سازی و مهارت آموزی سربازان می تواند در آینده آنان و آینده کشور بسیار تاثیرگذار باشد.

استاندار اصفهان با اعلام حمایت از برنامه های ارتش جمهوری اسلامی ایران،گفت: ارتش باید برای سازندگی به ویژه در مناطق محروم در کنار مدیریت استان قرار گیرد.

 

انتهای پیام/م

 

دیدار استاندار اصفهان با فرماندهان و امیران ارتش و مدیران آجا

برچسب ها: استانداری ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار