استاندار قزوین گفت: قاچاقچیان مواد مخدر مدام درحال ایجاد راهکار‌های نو برای سودآوری و فعالیت بیشتر هستند بنابراین برای مبارزه با آنان باید از شیوه‌های جدید استفاده کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان گفت: مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی تغییر یافته است و قاچاقچیان نیز مدام از راهکار‌های جدید برای توسعه فعالیت کاری خود استفاده می‌کنند.

زاهدی اضافه کرد: مبارزه با سوداگران مرگ یک کار مقطعی و کوتاه مدت نیست بلکه بسیار طولانی خواهد بود و باید با هم اندیشی بتوانیم فعالیت موثری در این حوزه از خود نشان دهیم.

زاهدی تاکید کرد: فروش مواد مخدر از تجارت‌های پرسود اقتصادی محسوب می‌شود و فعالان این عرصه از هر نوع ابزار سنتی و مدرن بهره در کار خود بهره می‌گیرند.

استاندار خاطرنشان کرد: باید شهرداری‌های استان اقدامات مجموعه مدیریت شهری قزوین در این خصوص را سرلوحه خویش قرار دهند و این موضوع مورد تصویب قرار گیرد.

استاندار در ادامه فعالیت‌های انجام شده برای فراهم کردن مراکز نگهداری معتادان متجاهر مرد و زن در شهر قزوین را مثبت ارزیابی کرد.

انتهای پیام/

نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان قزوین

برچسب ها: استانداری ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.