مرد جوان تایلندی که مشغول انجام نمایش برای حاضران بود، پس از حمله ناگهانی یک مار شاه‌کبری با خوش‌شانسی از مرگ حتمی گریخت.

لحظه وحشتناک حمله مار شاه کبری به مرد جوان! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد جوان تایلندی از حمله یک مار شاه‌کبری با خوش‌شانسی جان سالم به در برد. در حالی که "یوتاپونگ چابوده" در حال اجرای نمایش با این شاه‌کبری برای تعدادی از تماشاگران بود، ناگهان مورد حمله غافلگیرانه این مار قرار گرفت. این حادثه در تاریخ 7 دسامبر و در منطقه "پوکت" تایلند رخ داد.

در ویدئویی که منتشر شده، مشاهده می‌شود این مار خطرناک ناگهان نیش‌های خود را به بازوی چپ این مرد جوان فرو می‌کند. یوتاپونگ 35 ساله که از حمله این شاه‌کبری شوکه شده بود، آن را رها و به گوشه‌ای فرار کرد. لحظاتی بعد و با ورود زهرمار به جریان خون مرد جوان، در حالی که او بیهوش می‌شود، روی زمین می‌افتد. او پس از انجام عملیات CPR در محل حادثه، بلافاصله به نزدیکترین بیمارستان منتقل می‌شود و پزشکان با تزریق پادزهر موفق شدند جانش را از مرگ حتمی نجات دهند.

یوتاپونگ شب حادثه پس از بهبودی حالش از بیمارستان مرخص شد. او در این باره گفت: "من بارها توسط مار گزیده شدم اما هیچ وقت مانند این اتفاقی که برایم افتاد، دچار آسیب نشدم. من احساس خفگی می‌کردم و بعد بیهوش شدم."

او افزود: "این مار یک مار شاه‌کبری بود که در جنوب تایلند یافت می‌شود و نیش آن بسیار قدرتمند است. این مار غیرقابل پیش بینی، یک هیولا و بسیار قوی‌تر از بقیه مارهاست. من خیلی خوش‌شانس بودم، چون بیمارستان نزدیک بود و  پادزهر بسیار زود به من تزریق شد. در غیر این صورت مرگ من حتمی بود."

انتهای پیام/

غافلگیری مرد جوان با حمله مار شاه‌کبری!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
اینارو نیششون کشیدن الکی میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
اینارو نیششون کشیدن الکی میگه