دبیر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت از برگزاری اولین نشست اعضای ستاد انتخابات جبهه پیشرفت رفاه و عدالت خبر داد و گفت: این جلسه با هدف بررسی سیاست‌ها و اهداف و برنامه‌ها و تدوین ساختار و انتخاب رئیس ستاد برگزار شد.


موکول شدن انتخاب رئیس ستاد انتخابات به جلسه بعدیمحمدجواد محمدی نوری، دبیر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از برگزاری اولین نشست اعضای ستاد انتخابات جبهه پیشرفت و رفاه را با حضور ۷ دبیرکل منتخب جبهه در ستاد خبر داد و گفت: این جلسه با هدف بررسی سیاست‌ها و اهداف و برنامه‌ها و تدوین ساختار و انتخاب رئیس ستاد برگزار شد.

وی با بیان اینکه مباحث خوبی هم در بحث آرایش سیاسی جبهه برای انتخابات صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: طراحی گفتمان سیاسی و برنانه ریزی برای شناخت ضرورت‌های بایسته در انتخابات و رسیدن به نقطه اجماع فکری و سیاسی در درون جبهه باهدف اجرایی شدن اقدامات این ستاد از جمله موضوعاتی بوده که به خوبی مورد ارزیابی قرار گرفت.

محمدی نوری تاکید کرد هدف از اجماع بیشتر به خاطر وحدت ۲۴ حزب درون جبهه و اثرگذاری این جریان قانونی کشور در عرصه انتخابات آینده کشور خواهد بود.

دبیر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت  با بیان اینکه به دلیل کمبود وقت ادامه بحث طراحی و تدوین تئوری سیاسی جبهه برای انتخابات اینده مجلس یازدهم به جلسه بعدی موکول شد، تصریح کرد: بنا شد علاوه برای تنظیم سند راهبردی انتخابات مجلس یازدهم ضمن تصویب ساختار ستاد با اجماع کلیه اعضا نیز احتمال می‌رود رئیس ستاد انتخابات جبهه پیشرفت رفاه و عدالت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تعیین و معرفی شود.

در این جلسه حسن بیادی، سید ابوالقاسم رئوفیان، مهدی صادق، علی کیهانیان، سید محمد میر باقری و علی مدنی حضور داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار