معرفی Red Dead Redemption 2؛ بازی که مناظر طبیعی‌اش محسورتان می‌کند! +تصاویر

مطمئناً در طول تجربه RDR 2، بار‌ها پیش خواهد آمد که به سمت مناظر طبیعی بروید و اسکرین‌شات‌های متعددی را از این صحنه‌ها ثبت کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی‌های متعددی را در دنیای امروز می‌توانید بیابید که به راحتی جذبتان کند و دیگر دست از سرشان برندارید، بازی‌هایی که علاوه بر داشتن محیط گرافیکی لذت‌بخش، المان‌های خاص و منحصربه‌فردی داشته باشد. در همین راستا امروز باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا به معرفی بازی Red Dead Redemption 2 بپردازد، پس با ما همراه باشید.

معرفی Red Dead Redemption ۲؛ بازی که مناظر طبیعی اش محسورتان می کند! +تصاویر

بازی Red Dead Redemption 2

برای تبدیل شدن Red Dead Redemption 2 به یک تجربه فوق‌العاده، عوامل بسیار زیادی تاثیرگذار هستند اما آنچه که بیش از همه در مورد این بازی به‌ چشم می‌آید، هماهنگی و هارمونی بی‌نقصی است که سازندگان بین المان‌های آن ایجاد کرده‌اند؛ به این صورت که پس از تمام کردن بازی، اگر نگاهی به تجربه طولانی خودتان داشته باشید، سخت قادر خواهید بود المان یا ویژگی خاصی از آن را به عنوان نقطه قوت اصلی‌اش معرفی کنید و همه‌ چیز از گرافیک فوق‌العاده بازی گرفته تا گیم‌پلی، داستان و حتی موسیقی در یک سطح عالی قرار دارند و از آن مهم‌تر، آنقدر عالی با یکدیگر پیوند خورده‌اند و هماهنگ هستند که نبود یکی از آن‌ها یا ضعف‌شان، می‌توانست ضربه زیادی به تجربه کلی بازی بزند ولی این اتفاق هرگز رخ نمی‌دهد و به همین دلیل هم بازی، به اجرای زنده موسیقی‌ای می‌ماند که در آن همه اعضای گروه از ابتدا تا انتها کارشان را به بی‌نقص‌ترین شکل ممکن انجام می‌دهند.


بیشتر بخوانید: آیا عنوان Red Dead Redemption 2 برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود؟


در رابطه با بخش بصری بازی نیز چیزی جز ستایش و تحسین برای ادا کردن پیدا نخواهد شد.

معرفی Red Dead Redemption ۲؛ بازی که مناظر طبیعی اش محسورتان می کند! +تصاویر

جلوه‌های گرافیکی در بهترین حالت خود قرار دارند، به کارگیری موتور قدرتمند RAGE نه تنها در زمینه‌های تکنیکی فوق‌العاده عمل کرده است، بلکه قسمت‌های هنری را بیشتر به تابلو‌های نقاشی فوق‌العاده زیبایی بدل کرده است. مطمئناً در طول تجربه RDR 2 ، بار‌ها پیش خواهد آمد که به سمت مناظر طبیعی بروید و اسکرین‌شات‌های متعددی را از این صحنه‌ها ثبت کنید.


بیشتر بخوانید: به پایان بردن بازی Red Dead Redemption 2 به چند ساعت زمان نیاز دارد؟!


این جلوه‌ها روی Xbox One X و با وضوح 4K بسیار چشم‌نوازتر نیز هستند اما تجربه آن بر روی وضوح Full HD نیز چیزی از زیبایی و شکوه کم ندارد. همچنین تمامی مدل‌های ساخته شده در بازی (اعم از شخصیت‌ها، حیوانات، مناطق طبیعی، ساختمان‌ها و…) در بهترین حالت ممکن طراحی شده‌اند و جزئیات باورنکردنی را شامل می‌شوند.

معرفی Red Dead Redemption ۲؛ بازی که مناظر طبیعی اش محسورتان می کند! +تصاویر

با وجود تمام این موارد، کارگردانی هنری خارق‌العاده موجود در RDR 2 ، مجموعه بصری را به یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های تاریخ بازی‌های کامپیوتری بدل می‌کند.


بیشتر بخوانید: تریلر سینمایی Red Dead Redemption 2


طراحی محیط‌ها و نقشه‌ها نیز به خوبی انجام گرفته و تعادل بسیار خوبی از جهت مکان‌های شهری و خارج شهر به وجود آمده است. تقریباً هر نوع پوشش طبیعی در بازی حضور دارد که هر کدام از آن‌ها نیز به طور کامل و زیبایی پیاده‌سازی شده‌اند. در کنار گرافیک فوق‌العاده زیبا، انیمیشن‌های RDR 2 را باید به نوعی انقلابی دانست. حرکت شخصیت‌ها در موقعیت‌های گوناگون مانند مبارزات بی‌نظیر است.


بیشتر بخوانید: دومین گیم‌پلی رسمی Red Dead Redemption 2


برداشتن اشیای مختلف، گشتن جنازه‌های دشمنان، برداشتن حیوانات شکار شده و… همگی دارای انیمیشن‌های زیبایی هستند که فوق‌العاده بودن جلوه‌های بصری RDR 2 را کامل می‌کنند.

در کنار صحنه‌های سینمایی و دیالوگ‌های رد‌و‌بدل شده بین شخصیت‌ها که قسمتی از بار روایت داستان را به‌ دوش می‌کشند، یکی دیگر از مهم‌ترین روش‌های داستان‌گویی بازی به قسمت‌هایی مربوط می‌شود که در جریان آن‌ها با شخصیت‌های مختلف عازم ماموریت‌ها می‌شویم و از بین صحبت‌های که این بین رخ می‌دهند، می‌توانیم به خیلی چیز‌ها از گذشته گروه داچ و اعضایش گرفته تا دیدی که هرکدام از اعضای گروه نسبت به وضعیت فعلی آن دارند، مطلع شویم.

معرفی Red Dead Redemption ۲؛ بازی که مناظر طبیعی اش محسورتان می کند! +تصاویر

در واقع شاید اگر اهمیتی به این دیالوگ‌ها ندهیم، پس از مدتی چنین حس کنیم که کار‌هایی مثل دنبال کردن شخصیت‌های دیگر در بازی بیش از حد تکرار می‌شوند اما اگر به این بخش‌های بازی به‌عنوان قسمتی از روایت داستان آن نگاه کنیم، طبیعتاً حتی از این بخش‌های به‌ظاهر کسل‌کننده هم لذت خواهید برد.


بیشتر بخوانید: حالت آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 در دسترس قرار گرفت


طبیعتاً اگر در بازی با جهانی بزرگ روبه‌رو بودیم که در آن کار خاصی برای انجام دادن نداشتیم، این بزرگ بودن دنیای بازی هم پس از مدتی جذابیتش را از دست می‌داد. با این حال جهان Red Dead Redemption 2، در هر لحظه پتانسیل شگفت‌زده کردن مخاطبش را دارد و این، موردی است که باعث می‌شود جهان بازی را بی‌نقص خطاب کنیم.

تصور کنید که هدف‌تان رسیدن به نقطه‌ای است که در آن بتوانید ماموریت جدیدی دریافت کنید.

معرفی Red Dead Redemption ۲؛ بازی که مناظر طبیعی اش محسورتان می کند! +تصاویر

برای این منظور سوار اسب‌تان می‌شوید و پس از تعیین کردن مسیری مشخص برای خودتان سفر را آغاز می‌کنید.


بیشتر بخوانید: عنوان Red Dead Redemption 2 از کدام فیلم‌های سینمایی تأثیر گرفته است؟


در طول این سفر، ممکن است اتفاقات مختلفی برایتان رخ دهد که شاید از قبل حتی تصورشان را هم نمی‌کردید؛ برای مثال ممکن است مورد حمله گرگ‌ها قرار گیرید یا ناگهان چند جایزه‌بگیر از نقطه‌ای ظاهر شوند و به سمت‌تان شیلک کنند. جدا از این حتی ممکن است اسب‌تان به دلیل دیدن یک مار یا هر حیوان وحشی دیگری دچار وحشت شود و شما را به زمین پرت کند. اصلاً جدا از همه این‌ها، ممکن است در طول مسیر به غریبه‌ای برخورد کنید که دچار مشکل شده و پس از کمک کردن به وی، یک ماموریت فرعی جذاب برایتان فعال شود که کلاً بی‌خیال ماموریت اصلی خودتان شوید و به سراغ آن بروید!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.