معاون منابع انسانی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشور گفت: دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشور محور همدلی و بستری برای رونق فرهنگی است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ،  حجه السلام تقوی درآیین معرفی مسوول جدید دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه یاسوج گفت : یکی از پیامهای مهم انقلاب اسلامی در حوزه  علوم، آمیختگی علم و اخلاق بود که وجود نهادهای فرهنگی در دانشگاهها از جمله دفتر نهاد مقام معظم رهبری به تحقق آن کمک کرده است .

معاون منابع انسانی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور  به جهش علمی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود : ایجاد فضاهای دانشگاهی در دور دست ترین مناطق کشور و فعالیت علمی هیاتهای علمی گواه این مدعاست .

وی شناسایی ظرفیت های استانها و جهت دادن آن برای قوام فرهنگی را یاد اور شد و افزود: این مهم از رسالت های دفتر نهاد مقام معظم رهبری است .

عریان رییس دانشگاه یاسوج هم در این آیین گفت : هماهنگی این دفتربعنوان بخش تاثیر گذار با سایر بخش های دانشگاه به اعتلای فرهنگی سیاسی و علمی منجر می شود .

وی با بیان اینکه در مدت اخیر دفتر نهاد مقام معظم رهبری منشاء خدمات موثر فرهنگی در این واحد دانشگاهی بوده است ، تدوین برنامه های متنوع در خوابگاههای دانشجویی ، توجه به فضای مجازی و برنامه ریزی های بلند مدت برای رونق علمی دانشگاه ها را از جمله رویکردهای این دفتر در دانشگاه یاسوج برشمرد .

در این آیین در حکمی حجه اسلام محمد جواد نور محمدی بعنوان مسوول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه یاسوج معرفی و از خدمات حجه السلام مقدم مسول سابق این دفتر قدردانی شد.

 انتهای پیام/غ

 معرفی مسوول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه یاسوج

برچسب ها: دانشگاه ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.