مدیر داخلی موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه از برگزاری دوره آموزشی مبانی و اصول سرمایه گذاری در بورس در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، مهدی زاده مدیر داخلی موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه گفت: دوره مبانی و اصول سرمایه گذاری در بورس با تدریس "دکتر برادران" از چهره‌های شاخص بورس و سرمایه گذاری در سطح کشور، برگزار می‌شود.

وی افزود: ایجاد مهارت سرمایه گذاری در سهام شرکت ‎‌ها و خرید و فروش آن، در میان شرکت کنندگان در دوره از اهداف برگزاری آن است.

وی، مفاهیم اولیه سرمایه گذاری، شناخت انواع بازار‌های مالی و انواع دارایی‌های مالی، شناخت صورت‌های مالی شرکت‌های بورسی، تاریخچه بورس در ایران و جهان، شرایط پذیرش شرکت‌ها، ساز و کار معاملات در بورس، تحلیل صورت‌های مالی، ارزیابی سهام، ریسک و بازده و استراتژی‌های سرمایه گذاری را از جمله محور‌های این دوره آموزشی عنوان کرد.

مهدی زاده، اساتید و دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ها و عموم اقشار جامعه را از مخاطبین این دوره دانست و گفت: این دوره طی چهار جلسه سه ساعته در روز‌های شنبه عصر از ساعت ۱۷.۳۰ الی ۲۰.۳۰ در محل تبریز-خیابان مصلی به سمت طالقانی-نرسیده به تقاطع ۱۷ شهریور-جنب خانه معلم ۲ پلاک ۱۸۷ برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: فرایند ثبت نام در این دوره از طریق محل موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه و یا از طریق آدرس اینترنتی www.fvcm.ir انجام می‌پذیرد.

وی اضافه کرد: مهلت ثبت نام در این دوره آموزشی تا هفتم دیماه سال جاری بوده و کلاس‌ها از هشتم دی ماه آغاز می‌شود.

گفتنی است، موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه، اولین مرکز تخصصی بورس در آذربایجان شرقی و شمالغرب کشور است که با اخذ مجوز رسمی از سازمان بورس اوراق بهادار، از حدود پنج ماه گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و آموزش تمامی دوره‌های تخصصی، نحوه سرمایه‌گذاری و تحلیل‌های تکنیکی و بنیادی در بورس در این موسسه زیر نظر سازمان بورس و فنی حرفه‌ای ارئه می‌شود و پس از برگزاری دوره‌های آموزشی مرکز برای افراد، گواهی شرکت در دوره‌ها ارائه می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

دوره آموزشی مبانی و اصول سرمایه گذاری در بورس برگزار می شود

برچسب ها: بورس ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.