ستاری گفت: جهاد دانشگاهی پس از انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف مطلوب عمل کرده و یک نهاد بومی شده در آموزش است.

معاون علمی فناوری رئیس جمهوری؛به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سورنا ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهوری در مراسم رونمایی از ۱۰ طرح فناورانه جهاد دانشگاهی که در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد گفت: جهاد یک نهاد بومی شده انقلاب در بحث آموزش و پژوهش است به طوری که بعد از انقلاب توانسته در زمینه های مختلف مطلوب عمل کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه جهاد دانشگاهی محققان فوق العاده ای دارد که بعضا برخی از این دانشمندان در جهان شناخته شده اند.

وی با اشاره به این که جهاد دانشگاهی می‌تواند از طریق اعطای لاسینس به شرکت‌ها درآمد قابل توجهی نیز داشته باشد گفت: پروژه‌ های حمایت ۵۰ درصدی ما هم اکنون نیز فعال است و تا زمانی که تکنولوژی به تولید برسد، آن را مورد حمایت قرار می‌دهیم، به شکلی که هر دو طرف در آن سهیم باشند.

معاون علمی فناوری ریاست جمهوری در ادامه‌ با اشاره به این که برای حمایت از شرکت‌ها ساختار داریم، افزود: این حمایت از سوی صندوق ها از جمله صندوق نوآوری و شکوفایی تامین می‌شود و این زمانی رخ می‌دهد که تکنولوژی در قالب شرکت باشد که جهاد دانشگاهی نیز به این سمت حرکت می‌کند.

ستاری در پایان یکی از اولویت های معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری را پروژه‌ های جهاد دانشگاهی دانست و گفت: حرکت های فوق‌العاده‌ این سازمان ادامه‌ داشته باشد.

انتهای پیام/

پروژه‌‌های جهاد دانشگاهی،‌ اولویت معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.