معاون اطلاع رسانی و امور بین الملل بنیاد ایرانشناسی از پایان زمان ثبت نام در سایت جشنواره تارنمای ایرانشناسی تا پایان دی ماه خبر داد.

پایان دی ماه؛ آخرین فرصت ثبت نام در جشنواره تارنماهای ایرانشناسیقدرت الله علیزاده معاون اطلاع رسانی و امور بین الملل بنیاد ایرانشناسی در گفتگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جشنواره تارنمای ایرانشناسی گفت: بنیاد ایرانشناسی ششم اسفند ماه جشنواره تارنمای ایرانشناسی را برگزار می کند.

وی افزود:این جشنواره در بنیاد ایرانشناسی برپا می شود و تمام سایت های فعال در حوزه مطالعات ایرانشناسی می توانند تا پایان دی ماه در سایت جشنواره ایرانشناسی ثبت نام کنند.

علیزاده ادامه داد: در جشنواره تارنمای ایرانشناسی برترین سایت های این حوزه را انتخاب و به آن ها اعلام می کنیم که این سایت ها استانداردهای لازم در زمینه اطلاع رسانی حوزه  ایرانشناسی را دارند.

وی با بیان اینکه این جشنواره با چند هدف برگزار می شود،گفت: سایت های حوزه  ایرانشناسی را شناسایی و با توجه به اینکه  افراد مختلف در این زمینه فعالیت های مختلفی انجام می دهند سایت های برتر علمی مورد تقدیر قرار می گیرند و سایت هایی که بنیه علمی ضعیف تری در حوزه ایرانشناسی دارند را از نظر علمی تقویت می کنیم.

معاون اطلاع رسانی و امور بین الملل  بنیاد ایرانشناسی با بیان اینکه اطلاعات نادرستی در حوزه ایرانشناسی در سایت های مختلف اطلاع رسانی می شود که در جشنواره تارنماهای ایرانشناسی بررسی می کنیم، اظهار داشت: با برگزاری جشنواره تارنماهای ایرانشناسی در واقع روی سایت های مختلف این حوزه نظارت محتوایی داریم.

وی افزود:امسال اولین دوره این جشنواره را برگزار می کنیم و در سال های آینده هم جشنواره تارنماهای ایرانشناسی سالیانه برگزار خواهد شد.

علیزاده در خصوص محورهای جشنواره تارنماهای ایرانشناسی بیان کرد: جشنواره تارنماهای ایرانشناسی در محورهایی چون تاریخ و فرهنگ، زبان و ادبیات فارسی، هنر معماری و باستان شناسی، درباره خلیج فارس برگزار می شود چرا که موضوع خلیج فارس برای ما اهمیت ویژه ای دارد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار