رئیس جمهور ترکیه ضمن هشدار به جهان اسلام در خصوص وجود گروه‌های تروریستی مانند داعش و پ‌ک‌ک، آن‌ها را سازمان‌هایی عنوان کرد که به شهر‌های مهم تمدن اسلامی حمله و آن‌ها را غارت کردند.

اردوغان از ضرورت مقابله با نفوذ سازمان‌های تروریستی در جهان اسلام خبر دادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری آناتولی، ­رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه بار دیگر به جهان اسلام در خصوص وجود گروه‌های تروریستی مانند داعش و پ‌ک‌ک هشدار داد.

­رجب طیب اردوغان ضمن هشدار به جهان اسلام در خصوص وجود سازمان‌های تروریستی مانند داعش و پ‌ک‌ک، آن‌ها را سازمان‌هایی عنوان کرد که به شهر‌های مهم تمدن اسلامی حمله و آن‌ها را غارت کردند.

اردوغان با اشاره به آفت گروه‌های تروریستی که از چندین سال پیش تاکنون به جان کشور‌های مسلمان افتاده است گفت، شهر‌های اسلامی که طی قرن‌های متمادی از عاشقان علوم استقبال می‌کردند به دست گروه‌های تروریستی مانند داعش، پ‌ک‌ک، بوکوحرام و دیگر گروه‌های تروریستی به غارت رفتند.

رجب طیب اردوغان با بیان این که این دزدان جدید امروز کاری جز غارت کردن، سوزاندن و نابودی ندارند گفت، آن‌ها همچنان به حمله به شریان‌های حیاتی ادامه می‌دهند.

رئیس جمهور ترکیه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد جدایی جهان اسلام و کشاندن آن به هرج و مرج از جمله اهداف مختلف دشمنان است.

به گفته اردوغان، گروه‌های تروریستی تنها تهدید برای مسلمان‌ها به حساب نمی‌آیند بلکه اختلافات میان مسلمان‌ها نیز هدف حمله قرار می‌گیرند.

وی همچنین افزود: «برخی در تلاش هستند تا با در مقابل هم قرار دادن ما، نظام شیطانی شان را برقرار کنند.»

انتهای پیام/

اردوغان درباره نفوذ گروه‌های تروریستی در جهان اسلام هشدار داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار