معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی از ایجاد اشتغال پایدار برای بیش از ۴۶ هزار و ۵۰۰ نفر در حوزه‌های اشتغال فراگیر و روستایی خبر داد.

معصوم علی اکبری معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی برای۴۶ هزار و ۵۷۹ نفر در حوزه های روستایی و فراگیر  اشتغال زایی کرده است. 

معصوم علی اکبری گفت: در حوزه اشتغال فراگیر با کارسازی تسهیلات ارزان قیمت به مبلغ ۵۷۵ میلیون و ۵۹ هزار ریال برای ۲۲ هزار و ۳۸۲ نفر به طور مستقیم شغل پایدار ایجاد شده است.

وی افزود: در ایجاد اشتغال پایدار روستایی برای تعداد ۲۴ هزار و ۱۹۷ نفر بصورت مستقیم با مبلغ ۶۲۸ میلیون و ۵۲۰ هزار ریال تسهیلات ارائه داده شده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت با شاره به اینکه ۳۲ درصد از اعتبارات و تسهیلات ارزان قیمت که از طریق سامانه کارا ارائه شد در حوزه صنعت، معدن و تجارت جذب شده است، افزود: این تسهیلات جهت ایجاد اشتغال پایدار روستایی و یا نواحی صنعتی روستا در حوزه صنعت، معدن و تجارت جذب شده است.

وی ادامه داد: این تسهیلات در دو بخش اشتغال زایی فراگیر و توسعه ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی ارائه می‌گردد.

انتهای پیام/ه

اشتغال زایی پایدار در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.