رقابت‌های ۱۲ گانه انفرادی (میانداری) و هنر مرشدی قهرمانی کشور در رده‌های سنی جوانان، امید و بزرگسالان در بوشهر مشخص شدند.

قهرمانان رقابت‌های ۱۲ گانه انفرادی و هنر مرشدی کشور در بوشهر معرفی شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، این مسابقات به مناسبت گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، شنبه ۲۴ آذر در سالن فجر مجموعه ورزشی شهید بهشتی بوشهر آغاز شد و ورزشکاران در رده‌های سنی جوانان (متولدین یکم فروردین ۱۳۷۸ تا بیست و نهم اسفند ۱۳۸۰)، امید (متولدین یکم فروردین ۱۳۷۴ تا بیست و نهم اسفند ۱۳۷۷) و بزرگسالان (متولدین بیست و نهم اسفند ۱۳۷۳ به بالا) و در وزن‌های ۸۰-، ۸۰+، ۹۰- و ۹۰+ کیلوگرم با هم رقابت کردند.

۱۶۰ ورزشکار، مربی و مرشد از ۱۷ استان‌ شامل اصفهان، مازندران، فارس، بوشهر، خراسان جنوبی، یزد، خراسان رضوی، کرمانشاه، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، تهران، سیستان و بلوچستان، مرکزی، گلستان، سمنان و البرز در این مسابقات حضور داشتند.

در پایان مسابقات، در رشته میانداری انفرادی بزرگسالان در وزن ۹۰- کیلوگرم: علی جلیجو (البرز) اول، مصطفی دلاکه (خراسان جنوبی) دوم و محمد نغمه کو (تهران) و حمیدرضا رهپیما (فارس) به طور مشترک سوم شدند.

در همین بخش و در وزن ۹۰+ کیلوگرم: محسن گلستانی زاده (خراسان رضوی) مقام اول، احسان حدادی (گلستان) مقام دوم و سیدمحمد صحرابی (فارس) و محمدرضا رضایی (خراسان جنوبی) به طور مشترک مقام سوم را به دست آوردند.

در رشته میانداری انفرادی امید و در وزن ۹۰- کیلوگرم: رضا آب باریکی (البرز) رتبه نخست، سیدعطاالله موسوی (سیستان و بلوچستان) رتبه دوم و عباس مرادی زاده (یزد) و حمید پرتویار (آذربایجان شرقی) به طور مشترک به رتبه سوم رسیدند.

در همین رده و در وزن ۹۰+ کیلوگرم: مرتضی گلرخ (خراسان رضوی) جایگاه اول، وحید سلیمی (کرمانشاه) جایگاه دوم و مهدی نجفی (مرکزی) جایگاه سوم را از آن خود کردند.

در رشته میانداری انفرادی جوانان و در وزن ۸۰- کیلوگرم: امیرحسین کاردان مقدم (خراسان جنوبی) اول، محمدرضا درقدمی (خراسان رضوی) دوم و رضا جعفری (اصفهان) و ابوالفضل رحیمی (مازندران) به طور مشترک سوم شدند.

در همین بخش و در وزن ۸۰+ کیلوگرم: امیرحسین ابراهیم پور (مازندران) مقام نخست، علی قدسی پور (خراسان رضوی) مقام دوم و محمد عباسی (بوشهر) و علی اصغر دهقانی (یزد) به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در رشته مرشدی بزرگسالان، ابوالفضل فکور (خراسان رضوی) رتبه اول، محمدرضا حسن پور (خراسان جنوبی) رتبه دوم و سجاد صادقی (کرمانشاه) و امیر عزیزی (فارس) به طور مشترک رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته هنر مرشدی امید، محمدحسن شاهمیر (آذربایجان شرقی) اول، رضا اکبری شهربندی (مازندران) دوم و مهدی ناظرحضرتی (اصفهان) و محمدامین محمدی (مرکزی) مقام سوم را به دست آوردند.

در رشته مرشدی جوانان هم، علیرضا جوکار (فارس) مقام اول، علی ارشادی (خراسان رضوی) مقام دوم و متین اعتباریان (اصفهان) مقام سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ک

معرفی قهرمانان رقابت‌های ۱۲ گانه انفرادی و هنر مرشدی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.