فرماندار بافق در بازدید از دبیرستان نمونه امام رضا (ع) این شهرستان گفت: هزینه کرد خانواده‌ها برای دانش آموزان نوعی سرمایه گذاری پر بازده برای آن‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ فرماندار بافق به همراه جمعی از مسئولان این شهرستان ضمن بازدید از دبیرستان نمونه امام رضا (ع) در جریان طرح تثبیت و کیفیت بخشی آموزشی دانش آموزان قرار گرفته و در مورد اهداف و برنامه‌های این طرح بحث و تبادل نظر شد.

زاده رحمانی فرماندار بافق در این بازدید ضمن تاکید بر پرورش نیروی انسانی ماهر و کارآمد در مدارس گفت: در سطح کشور و استان وقتی مدارس موفق را مورد بررسی قرار می‌دهیم به این نکته می‌رسیم که خانواده‌ها به آموزش فرزندانشان توجه بیشتری داشتند و ما نیز باید در جامعه خود این فرهنگ را نهادینه کنیم تا خانواده‌ها بیش از پیش به آموزش فرزندانشان توجه کنند.

زاده رحمانی افزود: ما باید برای آموزش فرزندانمان هزینه کنیم چرا که این هزینه نوعی سرمایه گذاری پر بازده برای خانواده و حتی جامعه نیز محسوب می‌شود.

در ادامه این بازدید رئیس آموزش و پرورش شهرستان بافق در زمینه کمک مالی در اجرای این طرح و حمایت از مراکز مطالعاتی شهرستان از طریق جذب منابع استانی و خیرین قول مساعدت داد.


انتهای پیام/ ا

اجرای طرح تثبیت و کیفیت بخشی آموزشی دانش آموزان در بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار