رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت:۶۸ درصد اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان زنجان به بخش کشاورزی اختصاص پیدا کرده است.

متقاضیان زیادی خواهان سرمایه گذاری در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان  در  نشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی صنایع تبدیلی و غذایی منطقه دو کشوربا اشاره به اینکه حوزه صنایع تبدیلی و غذایی ظرفیت‌های بسیاری دارد و متقاضیان زیادی خواهان سرمایه گذاری در این بخش هستند، تصریح کرد: اعطای تسهیلات اشتغال روستایی فرصت بسیار خوبی برای گسترش سرمایه گذاری‌ها در حوزه صنایع تبدیلی محسوب می‌شود.

جعفری با اشاره به اینکه با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام گرفته ۶۸ درصد اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان زنجان به بخش کشاورزی اختصاص پیدا کرده است، لزوم ارائه ایده‌های نو برای هدایت سرمایه گذاران صنایع تبدیلی و غذایی را مورد تاکید قرار داد و  افزود: ضروری است با ارایه ایده‌های نو به سرمایه گذاران، سهم بیش تری از تسهیلات اشتغال روستایی به حوزه صنایع غذایی اختصاص یابد.

وی عنوان کرد: لازم است به منظور افزایش فروش و صادرات، با همکاری دانشگاه و بهره گیری از تکنولوژی‌های روز، محصولات و فرآورده‌های متنوع و نوین متناسب با سلیقه بازار‌های مختلف در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی تولید شود.

دکتر جعفری خاطرنشان کرد: امید است در این جلسه با هم اندیشی مدیران، نظرات و ایده‌های کارگشا در این صنعت ارایه شود و شاهد به روز رسانی صنایع تبدیلی و غذایی و تنوع بخشی در این حوزه باشیم.

گفتنی است، بعد از اتمام این جلسه از دو واحد صنایع تبدیلی و غذایی در شهرک صنعتی شماره یک زنجان بازدید شد.

انتهای پیام/ن
 


لزوم ارائه ایده‌های نو برای هدایت سرمایه‌گذاران صنایع تبدیلی و غذایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.