به تازگی شایعاتی از انتصاب سیدمحمد صاحبکار‌خراسانی به عنوان قائم‌مقام جدید تولیت آستان قدس رضوی منتشر شده که وی آن را تکذیب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، شنیده‌ها حکایت از این دارد سیدمحمد صاحبکار‌خراسانی که مدیرکلی دفتر سیاست‌گذاری علم و فناوری معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور و عضویت هیئت‌مدیره شرکت گسترش صنایع پایین‌دستی پتروشیمی را در کارنامه کاری خود داشته، به‌عنوان قائم‌مقام جدید تولیت آستان قدس رضوی مشغول‌به‌کار شده است.

البته صاحب کار خبر انتصاب خود به‌عنوان قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی را تکذیب کرد و گفت: آیا شما متن حکم صادرشده برای بنده را دیده‌اید؟! تاکنون چنین‌حکمی صادر نشده است و نمی‌دانم چرا این‌گونه مسائل در رسانه‌ها مطرح شده است. چنین‌خبرهایی نیست.

صاحبکارخراسانی در پاسخ به این سؤال که آیا با شما درباره تصدی پست قائم‌مقامی آستان قدس رضوی گفت‌‌وگو شده است، ادامه داد: من این خبر را از شما می‌شنوم. اصلا موضوع صحت ندارد.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر پست قائم‌مقامی به شما پیشنهاد داده شود، برای پذیرش آن آمادگی دارید یا خیر، گفت: این موضوع صحت ندارد که بخواهم درباره آن صحبت کنم.

صاحبکار عضویتش در هیئت‌مدیره یکی از سازمان‌های زیرمجموعه آستان قدس رضوی را تکذیب کرد و گفت: این موضوع به‌نوعی ماجرای حسن و حسین و دختران عایشه است.

رضا خوراکیان، رئیس دفتر تولیت آستان قدس رضوی، خبر انتصاب صاحبکارخراسانی به‌عنوان قائم‌مقام تولیت این آستان را تأیید یا تکذیب نکرد و پاسخ‌گویی به این سؤال را به نظام‌الدین موسوی، معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، واگذار کرد.

انتهای پیام/ب

 

قائم‌مقام جدید آستان قدس چه کسی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۰۴ دی ۱۳۹۷
باید حوانان باتحصیلات عالی ونخبه وتوانمند راازطریق معیار های گزینشی وازمون وسنجش استخدام کنن