دومین جلسه هماهنگی ستاد اجلاس سنگر سازان بی سنگر به میزبانی فراهان برگزار شد.

دومین جلسه هماهنگی ستاد اجلاس سنگر سازان بی سنگر در فراهانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ دومین جلسه هماهنگی ستاد اجلاس سنگر سازان بی سنگر استان مرکزی به میزبانی فراهان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

مجید آنجفی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: ۴ دهه از انقلاب را با تمام فراز و نشیب‌ها و دشواری‌های زیادی مردم پشت سرگذاشتند، اما دفاع مقدس افتخار همه است.

آنجفی افزود: آن چیزی که همه مردم با هر تفکری و نژادی و قومیتی به آن افتخار می‌کنند دوره ۸ ساله دفاع مقدس بوده که همه با تمام دارایی‌ها از خاک کشور دفاع کردند و حماسه‌ای آفریدند که تا ابد بتوانیم به این حماسه دیرین افتخار کنیم.

وی اضافه کرد: این فرصتی که برای سازمان جهاد کشاورزی پیش آمده است باتوجه به سبقه فرهنگی و جهادی که دارد غنیمت است ونباید اجازه دهیم خاطرات آن دوران گرد زمانه بگیرد و به فراموشی سپرده شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی ادامه داد: فرصتی خوب و ارزشمندی است، که با بهره گیری از مشارکت دستگاه‌های تابعه در استان مرکزی و شهرستان فراهان بتوانیم یک اتفاق خوبی را در این حوزه رقم بزنیم.
اجلاس سنگر سازان بی سنگر ۱۷ دی ماه ۹۷ در فراهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ج

هماهنگی برای برگزاری اجلاس سنگر سازان بی سنگر در فراهان

برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.