مدیر آموزش و پرورش دشت آزادگان در جلسه جمع بندی بازدیدهای دوره ای مرحله اول استانی، بازدیدها را فرصتی برای انتقال تجارب دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید جاسم نعیمی، مدیر آموزش و پرورش دشت آزادگان در جلسه جمع بندی بازدیدهای دوره ای مرحله اول استانی که با حضور تیم بازدیدکننده منطقه شاوور و نمایندگان اداره کل برگزار گردید گفت: دست یابی به اهداف آموزشی مورد انتظار در جریان چنین بازدیدهایی امکانپذیر است، بنابراین می بایست با در نظر گرفتن نیازها و اولویت های آموزشی، بهره مندی مناسبی از آن ها داشت.

وی الگوبرداری از سیستم های موفق آموزشی را راهگشا دانست و بیان داشت: یکی از دغدغه های امروز آموزش و پرورش دست یافتن به الگویی مناسب و کارساز است که این مهم در جریان بازدیدها به سهولت قابل دست یابی است.

نعیمی تصریح کرد: می توان با تحلیل و تبیین دقیق ضمن شناخت نقاط قوت، به ضعف ها هم پی برد تا بتوان با ارزیابی منسجم در رفع کاستی ها گام برداشت .

مدیر آموزش و پرورش دشت آزادگان ضمن تشکر از تیم بازدیدهای دوره ای منطقه شاوور اذعان داشت: یکی از عوامل موفقیت در هر جامعه، داشتن سیستم نظارتی مفید، دقیق و سازنده است که یکی از ارکان نظارت در آموزش و پرورش، بازدیدها هستند، پس لازم است با مهم شمردن جایگاه بازدید، آن را به عنوان عامل مهمی در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بدانیم.

در ادامه جلسه سید علی بیت سید نور، مدیر آموزش و پرورش شاوور به نقش بازدیدها در استقرار فضای مطلوب آموزشی و پرورشی اشاره کرد و گفت: یک بازدید هدفمند می تواند ضمن‌ ارزیابی عملکرد موجود، افق های رسیدن به ایده آل ترین جایگاه آموزشی را ترسیم کند .

در پایان جلسه جمع بندی بازدیدهای دوره ای مرحله اول استانی، حمید آل کثیر، کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد اداره کل ضمن‌ ارائه گزارش کوتاهی از بازدیدهای صورت گرفته درمرحله اول استانی، بازدیدها را فرصتی برای تضمین افزایش کارایی آموزشی تلقی کرد و اظهار کرد: بازدیدها تسهیل کننده روند دست یابی به آموزش و پرورشی نوین، خلاق و اینده ساز هستند.

انتهای پیام/گ

انتقال تجارب با بازدید از مراکز آموزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جلالی
۲۱:۰۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
این بازدیدها فقط هدر دادن اموال دولت و وقت دانش اموز است