چشمی: کی‌روش روحیه مبارزه جویی به تیم ملی ایران تزریق کرده است

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت: دانش تاکتیکی کی‌روش به ما کمک کرده، اما موضوع مهم‌تر روحیه مبارزه جویی است که او به ما تزریق کرده است.

چشمی: کی روش روحیه مبارزه جویی به تیم ملی ایران تزریق کرده است/ می خواهیم مردم ایران را خوشحال کنیم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزبه چشمی مدافع تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با سایت AFC درباره آسیب دیدگی اش در جریان رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و پس از بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش بیان کرد: این آسیب دیدگی برای من بسیار ناراحت کننده بود چرا که فرصت بازی مقابل اسپانیا و پرتغال را از دست دادم. با این وجود آن مصدومیت به من انگیزه زیادی داد تا برای جام ملت‌های آسیا آماده شوم. به عنوان عضوی از تیم ملی ایران می‌خواهم نتایج خوبی بگیریم. در زمان بدی آسیب دیدیم، اما این امر به من انگیزه داد تا در ادامه مسیر فوتبالی ام با قدرت بیشتری ظاهر شوم.

او ادامه داد: بازی کردن برای تیم ملی رویای جوان‌های یک کشور است و خیلی خوشحالم که این رویا برای من اتفاق افتاده است. همیشه وقتی برای تیم ملی ایران بازی می‌کنم با تمام وجود این کار را انجام می‌دهم.

چشمی درباره ویژگی‌های کارلوس کی روش اظهار داشت: هرچند دانش تاکتیکی کی روش به ما کمک کرده، اما موضوع مهم‌تر روحیه مبارزه جویی است که او به ما تزریق کرده است. فکر می‌کنم مردم در جام جهانی دیدند که بازیکنان ایران تا پایان ۹۰ دقیقه مبارزه می‌کنند و همه چیز را برای رسیدن کشورمان به موفقیت به کار می‌گیرند. این مهم‌ترین چیزی است که کی روش برای فوتبال ایران به ارمغان آورده و اکنون روحیه فداکاری بازیکنان ایرانی بسیار واضح است.

او درباره مهم‌ترین حریفان ایران برای کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا گفت: در کنار ایران تیم‌های ژاپن، کره جنوبی و استرالیا همواره از شانس‌های کسب قهرمانی آسیا هستند و در حال حاضر هم همین گونه است.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره حمایت مردم کشورمان از این تیم بیان کرد: احساس ارزشمندی است که یک ملت از شما حمایت و دعایتان می‌کند و ما هم برای خوشحالی مردم ایران بهترین عملکرد را خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید:  زمان لیست نهایی تیم ملی فوتبال اعلام شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار