رئیس هیئت شنا گفت: کسب ۱۴ مدال طلا در المپیاد استعداد‌های برتر کشور به خراسان رضوی تعلق گرفت.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، مجید مشتاق رئیس هیئت شنا در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: باتوجه به شرایط اقتصادی حاکم برکشور وضعیت ورزشکاران شنا نیز مانند تمام رشته‌های دیگر تحت شعاع این موضوع قرار گرفته است.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی با اشاره به افزایش تعداد ملی‌پوشان خراسان رضوی افزود: هیئت شنا، شیرجه و واتر پلو نقش موثری در جایگاه خراسان رضوی در جدول توزیع مدال‌های المپیاد استعداد‌های برتر در کشور را دارد و باعث شد اصفهان باوجود حامیان مالی بعد از خراسان رضوی در جایگاه دوم قرار بگیرد.
 

وی تصریح کرد: درحال حاضر ۵۰۰ شناگر داریم که همه شرایط حضور در مسابقات را دارند سعی میکنیم تا این تعداد را به هزار نفر برسانیم.

مشتاق در ارتباط با فعالیت بانوان در استان گفت: در مسابقات زیر ۱۰سال در بخش دختران یکی از شناگران ۹ مدال طلا را از آن خود کرد که این مسابقات باعث پشتوانه سازی مناسبی برای استان و کشور خواهد بود و خانواده‌ها باایجاد فضای مناسب شرایط رشد ورزشکاران را فراهم کردند.


وی در خصوص مسابقات لیگ شنای باشگاه‌های کشور نیز افزود: مسابقات ۲۹ و ۳۰ آذرماه در مجموعه آزادی تهران برگزار خواهد شد که از استان ۲۵ شناگر شرکت خواهند کرد.


رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی درخصوص استخر شهید حججی که به‌تازگی تاسیس شده است گفت: استخر‌ها از زمانی که تکمیل می‌شوند تا یک سال به‌صورت موقت تحویل داده می‌شوند که این استخر نیز به همین صورت است و تاکنون نواقص کلی آن برطرف شده است و فاز دوم آن در قسمت سونا و جکوزی در حال احداث می‌باشد همچنین این استخر صرفا برای اداره ورزش در جهت قهرمان پروی است و درآمد زایی در آن صورت نخواهد گرفت.
 


انتهای پیام // م. ا.
 
 

برتری استان خراسان رضوی در مسابقات کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.