بختیاری‌زاده: مهم‌تر از امکانات باید در تیم امید همدلی وجود داشته باشد

مربی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: مهم‌تر از در اختیار داشتن امکانات باید در تیم ملی همدلی وجود داشته باشد.

سهراب بختیاری زاده مربی تیم ملی فوتبال امید ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آغاز سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال امید ایران برای رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو بیان کرد: از شب گذشته اردوی ما آغاز شده و امروز (یک شنبه) هم به کیش می‌رویم تا آنجا ۲ بازی دوستانه با سوریه برگزار کنیم. بعد بازگشت از کیش یک تا ۲ روز در تهران تمرین می کنیم و سپس برای دیدار با اردن به این کشور می‌رویم.

او درباره ارزیابی اش از آخرین وضعیت بازیکنان تیم امید گفت: خدا را شکر شرایط بچه‌ها بد نیست، اما به عنوان یکی از اعضای کادرفنی تیم امید می‌خواهم بازیکنانمان در لیگ برتر هم بازی کنند. با این وجود شرایط مربیان باشگاهی را هم درک می‌کنیم که دوست دارند بهترین‌ها را بازی بدهند. یکی از دلایل ما برای برگزاری بازی تدارکاتی این است که بازیکنانمان در شرایط بازی قرار بگیرند و در اردو‌ها به هماهنگی لازم برسند.

بختیاری زاده درباره امکانات تیم ملی فوتبال امید بیان کرد: امکاناتمان در اردوی اخیر بد نیست و وضعیت خوبی داریم، اما موضوع مهم‌تر از امکانات بحث همدلی بین بازیکنان است و باید تا جایی که توان داریم تیم را برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک آماده کنیم.

مربی تیم ملی فوتبال امید درباره اینکه آیا این تیم ۲ بازی تدارکاتی مقابل سوریه برگزار می‌کند یا خیر، گفت: در برنامه ابتدایی ما ۲ بازی تدارکاتی مقابل سوریه در نظر گرفته شده بود، اما این امر در کیش قطعی می‌شود. در کل دیدار تدارکاتی با سوریه و اردن به تیم ملی امید ایران کمک می‌کند. بی شک سوریه با تیم کامل خود به مصاف ما می‌آید. شاید تیم‌هایی مانند سوریه، عراق و اردن در رده بزرگسالان از تیم‌های درجه یک آسیا نباشند، اما در بخش پایه همیشه خوب بوده اند. فردا تیم سوریه را در کیش آنالیز می‌کنیم.

بختیاری زاده درباره شانس تیم امید برای شکستن طلسم ۴۴ سال صعود به المپیک اظهار داشت: در هر دوره تیم‌های خوبی داشتیم چراکه فوتبال ما پر از استعداد است، اما جدا از این امر باید برای ثبت بهترین عملکرد در مسابقات باید شرایط را فراهم کنیم. رقیبان سرسختی داریم، اما از پیروزی مقابل آن‌ها ناامید نیستیم.

او درباره زمان اضافه شدن یونس دلفی و رضا شکاری به اردوی تیم ملی امید گفت: بی شک نفراتی که امروز به اردو نیامدند دلیل قانع کننده‌ای دارند، اما آن‌ها هم به تیم اضافه می‌شوند. کرانچار از وضعیت برخی بازیکنان آگاهی کمتری دارد و در این اردو‌ها و بازی‌های دوستانه شرایط آن‌ها را در نظر می‌گیرد.


بیشتر بخوانید:

مهدی خانی: تلاش می‌کنیم طلسم صعود به المپیک را بشکنیم

ستاره استقلال عکاس شد/ لژیونر معروف غیبت کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار