نماینده مردم بوکان از محروم شدن فرهنگیان آذربایجان غربی از امتیاز مناطق عملیاتی و جنگی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محمدقسیم عثمانی نماینده مردم  بوکان امروز در صحن علنی مجلس با اشاره به محروم شدن فرهنگیان آذربایجان غربی از امتیاز مناطق عملیاتی و جنگی گفت:حق استفاده از این امتیاز به جزء فرهنگیان به همه کارکنان استان آذربایجان غربی ابلاغ شده است.

وی ادامه داد:فرهنگیان که پاشنه آشیل توسعه اند و باید در این امتیازات در نوبت اول و اولویت اول قرار بگیرند متاسفانه در اولویت آخر قرار گرفته اند که انتظار می رود با دستور جنابعالی (دکتر پزشکیان) و هیات رئیسه مجلس این مساله پیگیری شود.
 
انتهای پیام/
 

محروم شدن فرهنگیان آذربایجان غربی از امتیاز مناطق عملیاتی و جنگی

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
کارمند شبکه بهداشت
۰۹:۲۶ ۱۸ دی ۱۳۹۷
باسلام متاسفانه کلیه کارمندان ادارات شهرستان میاندواب از احکام مناطق جنگی بهره ای نبرده اند. درحالیکه درمقالات متعددی که درسالهای مختلف مثلاسال1372 یا 1367 منتشر شده میاندوآب بعد از ارومیه بیشترین خسارت را متحمل شده ودر مناطق مواصلاتی مابین مهاباد وشاهین دژ وبوکان با میاندوآب بیشترین درگیری را داشته وبیشترین شهید راداده است ولی تابحال نه ازطرف ستاد کل نیروهای مسلح واستانداری محترم نسبت به اعلام اینکه میاندواب نیز جزو مناطق جنگی است اقدامی نشده است ولی در صورتیکه شهرستانهای مختلف استان منجمله شاهیندژ وتکاب و..... جزومناطق جنگی می باشد واین بی عدالتی محض در حق کارمندان شاغل در ادارات مختلف میاندوآب می باشد فلذا از دست اندر کاران محترم استدعای رسیدگی را داریم تا احقاق حق حاصل شود . متشکریم