فرمانده انتظامی آمل از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۷ نفر از عاملان ایجاد ناامنی و شرارت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی آمل  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چندین فقره ایجاد ناامنی، شرارت و مزاحمت برای نوامیس مردم توسط چند نفر از افراد شرور منطقه، موضوع در دستور کار یگان‌های اجرایی و عملیاتی این فرماندهی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در اجرای این ماموریت، با اجرای طرح ارتقاء امنیت عمومی که با هدف برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی به اجرا درآمد، ۷ نفر از افرادی که با ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان موجب سلب آسایش و آرامش آنان شده بودند شناسایی شدند.

سرهنگ آزادی، افزود: با تشکیل اکیپ‌های ویژه اطلاعاتی و عملیاتی، متهمان که در یکی از سفره خانه‌های سنتی این شهرستان تجمع کرده بودند، در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

وی از کشف آلات و لوازم شرارت در بازرسی از محل اختفای متهمان خبرداد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی آمل در پایان با بیان این که امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز پلیس در انجام ماموریت هاست و با افرادی که بخواهند نظم و امنیت عمومی را خدشته دار کنند به شدت برخورد خواهد شد، از شهروندان خواست: برای ایجاد نظم و امنیت اجتماعی با پلیس همکاری کرده و در صورت مواجهه با افرادی که موجب سلب آسایش آنان می‌شوند مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ک


دستگیری ۷ شرور در آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.