فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: یکی از افسران وظیفه شناس شهرستان، کیف یکی از شهروندان که حاوی 140 میلیون ریال چک پول بود را به صاحبش بازگرداند. 

پلیس وظیفه شناس 140میلیون ریال را به صاحبش بازگرداندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سرهنگ حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: به دنبال مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری جهت ترخیص خودرو و پس از انجام کارهای اداری مربوطه، یک عدد کیف حاوی مدارک و چک پول وی جا می ماند.

وی ادامه داد: این کیف توسط سرگرد "بهمن کرمی" یکی از ماموران پلیس شهرستان که در این کلانتری مشغول خدمت بوده یافت می شود و وی نیز با توجه به مدارک موجود در داخل کیف صاحب آن راشناسایی و تحویل می دهد.

سرهنگ براری  بیان کرد: صاحب کیف پس از مراجعه مجدد و دریافت کیف عنوان کرد که داخل آن 140 میلیون ریال ایران چک موجودی آن بوده که توسط این افسر وظیفه شناس یافت و عودت داده شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بيان اينکه نيروی انتظامی نسبت به ساير سازمان ها بيشترين ارتباط را با اقشار مختلف مردم دارد، خاطرنشان کرد: پلیس کرمانشاه از تمام توان خود براي خدمت به مردم استفاده می کند.

انتهای  پیام/ز

 

پلیس کرمانشاه کیف یکی از شهروندان را به صاحبش بازگرداند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.