عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان در دیدار با سید مصطفی میرسلیم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رویش جوانان مومن و با روحیه انقلابی بالا از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

وی زنده شدن روحیه مطالبه گری در دانشجویان را دیگر ویژگی انقلاب اسلامی دانست و افزود: هر جا که جوانان وارد عرصه شوند کشور به سمت پیشرفت و شکوفایی خواهد رفت.

سید مصطفی میرسلیم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هم با بیان اینکه انقلابی ماندن از انقلابی بودن مهم‌تر است، گفت: باید تجارب مردان بزرگ انقلابی را به نسل جوان انتقال دهیم.

وی همچنین صبح امروز در نشست مطالبه گری دانشجویی که در رشت برگزار شد، با بیان اینکه دانشجویان با کاربردی کردن علم زمینه رفع مشکلات کشور را فراهم کنند، گفت: با تکیه بر متخصصان داخلی و دانش بومی می‌توان تحریم‌های اقتصادی دشمنان را بی اثر کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به توانمندی واحد‌های تولیدی افزود: تسهیل در روند تولید برای تحقق اقتصاد مقاومتی از مهمترین برنامه‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

میرسلیم به توانمندی‌های اقتصادی گیلان هم اشاره و تصریح کرد: برای کاهش بیکاری در گیلان باید صنایع تبدیلی کشاورزی را افزایش داد.

در این نشست چند نفر از دانشجویان دغدغه‌های اقتصادی استان را بیان کردند.

انتهای پیام/ع

مطالبه گری دانشجویان گیلانی در دیدار با عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.