شرفبافی مطرح کرد؛

ورود ۲ ناوگان هوایی به ایران ایر/ نخستین هواپیمای پسابرجامی در دوران تحریم اورهال شد

مدیرعامل ایران ایر گفت: در دوران تحریم و شرایط سخت نخستین هواپیمای پساربرجامی را اورهال کردیم.

ورود ۲ ناوگان هوایی به ایران ایر/ نخستین هواپیمای پسابرجامی در دوران تحریم اورهال شدبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، فرزانه شرفبافی مدیرعامل ایران ایر در حاشیه سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع وابسته با بیان اینکه نخستین تغییرات اساسی هواپیماهای پسابرجامی پس از انجام سیکل پروازی در کشور توسط متخصصان داخلی آغاز شد، گفت: در گام اول ایرباس ۳۲۱ پسابرجامی که پس از انجام پروازهای متعدد در سیکل پروازی تحت اورهال قرار گرفت.

وی افزود:‌ این اورهال ایرباس ۳۲۱ در شرایطی که ایران تحت تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا قرار دارد، انجام شده و ما توانستیم با صد در صد توان داخلی F چک (اورهال) هواپیما را انجام دهیم که پیش از آن دوره‌های مختلف Cچک را انجام دادیم.

شرفبافی با بیان اینکه اورهال این هواپیما ۱۱ روز به طول انجامید، گفت: باید برخی از قطعات این هواپیما از کارخانه سازنده وارد می‌شد که برخی از مواد اولیه را هماهنگ می‌کردیم و با هماهنگی‌های صورت گرفته مواد اولیه و قطعات وارد شد.

مدیرعامل ایران ایر بیان کرد: در مدت زمان برجام و تا چهارم نوامبر برخی از قطعات هواپیما را تحویل گرفته و وارد کشور کردیم.

وی با بیان اینکه ۶۵ فروند هواپیما در ناوگان ایران ایر موجود است، افزود: ۲۶ فروند از این تعداد فعال است که ۱۶ هواپیمای پسابرجامی هستند و ۱۰ فروند نیز جزء هواپیماهای قبلی بوده و ۲ فروند هواپیمای دیگر نیز به زودی به ناوگان هوا اضافه می‌شود که این هواپیما شامل فوکر و ایرباس است.

شرفبافی افزود: مهندسی و تعمیرات هما توانمندی بالایی دارد و تعمیرات سنگین و سبک توسط متخصصان داخلی انجام می‌شود.

مدیرعامل ایران ایر در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان درباره کاهش میزان تأخیرات هواپیماهای ایران ایر گفت: خوشبختانه توانستیم رکورد دار کاهش تأخیرات در دوران پروازهای حج شویم به طوری که ۲۹ دقیقه میزان تأخیرات پروازها را کاهش دادیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار