۱۴۰ فقره جهیزیه و کمک ازدواج امروز به همت سپاه بیت المقدس استان کردستان به نوعروسان استان اهدا شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حسن عسکری فرمانده سپاه ناحیه سنندج در این مراسم با اشاره به اینکه ترویج امر ازدواج همواره مورد تاکید دین مبین اسلام قرار گرفته است، گفت: امروز ۱۲ فقره جهیزیه هرکدام به ارزش هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به نوعروسان سنندجی اهدا می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه در مجموع ۹۰ میلیون تومان صرف این ۱۲ مورد جهیزیه شده است، افزود: جهیزیه‌ها شامل پنج قلم کالای اساسی از جمله یخچال، تلویزیون، دو تخته فرش و ... است.

وی عنوان کرد: امروز به صورت همزمان ۱۴۰ فقره جهیزیه و کمک ازدواج به همت سپاه بیت المقدس استان کردستان به نوعروسان استان اهدا می‌شود که رقمی بالغ بر یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان برای آن‌ها صرف شده است.

فرمانده سپاه ناحیه سنندج در ادامه گفت: در کنار این مسئله اقداماتی دیگری نیز انجام داده‌ایم که توزیع ۲ هزار بسته لوازم التحریر به ارزش ۵۰ میلیون تومان در روستا‌های دور افتاده و حاشیه شهر‌ها از جمله آن بوده است.

وی در پایان از خیران خواست که در امر تهیه جهیزیه و ترویج ازدواج آسان، جوانان را یاری کنند تا در آینده شاهد تعداد بیشتری اهدای جهیزیه به نوعروسان کردستانی باشیم.

انتهای پیام/م

اهدای جهیزیه به نوعروسان کردستانی

برچسب ها: سپاه ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.