نماینده مردم شیراز گفت: لازم است که در بودجه سال 98 به میزان 3 هزار و 400 میلیارد تومان برای صندوق بازنشستگی درنظر گرفته شود.

حقوق و کسری بازنشستگان پرداخت شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود رضایی نماینده مردم شیراز در جلسه علنی امروز (یکشنبه 25 آذرماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی به دولت درباره حقوق بازنشستگان، اظهار کرد: بنا بر این بود که در برنامه 5 ساله ششم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان محقق شود اما هنوز این مسئله راهی از پیش نبرده است.

وی افزود: سال گذشته در بودجه 3 هزار و 400 میلیارد تومان برای صندوق بازنشستگی اختصاص داده شد، در حالی که امسال تنها 2 هزار میلیارد تومان به این مسئله اختصاص یافت که اگر این وضعیت ادامه پیدا کند وضعیت بازنشستگان درست نخواهد شد.

رضایی تصریح کرد: لازم است که در بودجه سال 98 حداقل به میزان 3 هزار و 400 میلیارد تومان برای صندوق بازنشستگان درنظر گرفته شود.

نماینده مردم شیراز در پایان خاطرنشان کرد: معمولا تا پایان آبان ماه حقوق بازنشستگان و کسری آنها پرداخت می‌شد، اما هنوز این اتفاق نیفتاده و بازنشستگان با دیرکرد پرداخت اقساط وام‌های خود مواجه شده و بانک‌ها آنها را جریمه کرده‌اند لذا در اولین زمان ممکن به این موضوع رسیدگی کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار