اولویت اصلی مدیریت شهری اجرای برنامه عملیاتی ۱۳۹۷-۱۴۰۰ است/تمام توانمان را برای توسعه و پیشرفت مشهد بکار خواهیم گرفتشهردار مشهد گفت:معتقدم باید اولین افرادی باشیم که خود را ملزم به اجرایی کردن برنامه های خود بدانیم.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، محمدرضا کلایی شهردار مشهد با اشاره به اجرایی شدن برنامه هایش در شهرداری مشهد گفت: برنامه عملیاتی چهارساله شهرداری که خودمان آن را تهیه کرده‌ایم و در دل شورای پنجم مدت زیادی نیز روی آن کار و سپس به تصویب شورا رسیده است جزء اولویت‌های کاریمان است.

وی تصریح کرد: این برنامه به صورت شفاف و روشن در اختیار و دسترس مردم نیز است و معتقدم باید اولین افرادی باشیم که خود را ملتزم به اجرایی کردن این برنامه بدانیم.

شهردار مشهد در خصوص بکارگیری و توجه بیشتر جوانان در مدیریت شهری گفت: در همین برنامه چهار ساله بخشی در ارتباط به اصلاح ساختار سازمانی وجود دارد که مربوط به داخل شهرداری است و بخشی نیز در خصوص سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد است که روی کمک آن‌ها حساب باز کرده‌ایم و با توجه به اینکه بخش زیادی از این سمن‌ها جوان‌ها هستند لذا زمانی که با اجرای این برنامه‌ها این تشکل‌ها و سمن‌ها قدرت بگیرند به دنبال آن جوان‌ها نیز حضورشان جدی‌تر خواهد شد.

کلایی درباره عملکرد شهرداری در زمان تقی‌زاده خامسی نیز گفت: یک سال گذشته هم دوره خودمان بود و تیم قبلی با تیم آتی فرقی نمی‌کند و طی این مدت تمام توانمان را برای پیشرفت و توسعه شهر مشهد بکار گرفتیم و اکنون و در دوره فعلی نیز تمام توانمان را برای توسعه و پیشرفت شهر مشهد بکار خواهیم گرفت.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

بخش زیادی از سمن‌ها جوان‌ها هستند

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.