در این خبر آمار دقیق تعداد سفر ایرانیان به خارج از کشور را به همراه جزئیاتی دقیق و به تفکیک از این سفرها در قالب یک اینفوگرافیک مشاهده می‌کنید.

مقصد اصلی ایرانیان در سفرهای خارجی کدام کشور است+ اینفوگرافیکبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرانیان برای سفر به کشورهای خارجی نقاط مختلفی را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند و این انتخاب بر اساس دلایل گوناگون صورت می‌گیرد.

در میان عامه مردم گاهی برخی از کشورها به عنوان مقصد اغلب ایرانیان در سفرهای خارجی معرفی می‌شوند که صحت ندارد و از طرف مسئولان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری رد می‌شوند و به تأیید نمی‌رسند.

بر اساس آخرین آماری که سازمان میراث فرهنگی و گردشگری طی روزهای اخیر به انتشار رسانده، در هفت ماه نخست سال جاری چهار میلیون و ۷۰۴ هزار و ۵۰۹ نفر از مردم ایران به خارج از کشور سفر کرده‌اند.

جالب است بدانید که آمار فوق در سال گذشته ۱۰ میلیون و ۵۲۴ هزار و ۹۵۲ نفر اعلام شده بود که نشان می‌دهد تعداد سفرهای ایرانیان به خارج از کشور، به شدت کاهش یافته است.

در نظر داشته باشید که عواملی چون افزایش نرخ عوارض خروج از کشور، ارز و بلیت هواپیما، نقش مهمی در کاهش آمار سفر ایرانی‌ها به خارج از کشور داشته و برخی از افراد سفرهای داخلی را به عنوان مقاصد تفریحی خود جایگزین کرده‌اند.

در ادامه این خبر آمار دقیق تعداد سفر ایرانیان به خارج از کشور را به همراه جزئیاتی دقیق و به تفکیک از این سفرها در قالب یک اینفوگرافیک مشاهده می‌کنید.

مقصد اصلی ایرانیان در سفرهای خارجی کدام کشور است+ اینفوگرافیک

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار