رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: ۲۱ درمانگاه در دو شیفت کاری در کلینیک ویژه شهید هاشمی‌نژاد با هدف گسترش و ارتقای خدمات به‌مردم فعال شده است.

فعال شدن ۲۱ درمانگاه در کلینیک ویژه شهید هاشمی‌نژادبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید محمد موسوی رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: کلینیک ویژه شهید هاشمی‌نژاد در راستای ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی راه‌اندازی شده است و از زمان راه‌اندازی این کلینیک میزان مراجعه به‌این مرکز ۵۰ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: نوبت‌دهی در این کلینیک به‌دو شکل حضوری و اینترنتی انجام می‌شود و علاوه بر حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص درمانی، اساتید دانشگاهی و اعضای هیات علمی نیز از گروه­‌های مختلف به‌منظور آموزش دانشجویان حضوری فعال دارند.

رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: به‌منظور تکریم ارباب رجوع در این کلینیک برای نخستین بار میز خدمت راه‌اندازی شده تا ضمن پاسخگویی به‌سوالات مراجعین، به‌شکایات و انتقادات آن‌ها نیز در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی و نسبت به‌رفع آن در صورت امکان اقدام شود؛ همچنین واحد شیمی درمانی این مرکز نیز با ۱۴ تخت فعال آماده خدمات‌رسانی به‌بیماران است.

موسوی با اشاره به‌اینکه گسترش و ارتقای خدمات به‌مردم مهم‌ترین هدفی است که دنبال می‌شود، بیان کرد: بدین منظور به‌زودی واحد دندانپزشکی، رادیولوژی و سونوگرافی نیز در این مرکز راه‌­اندازی می‌شود.

انتهای پیام// ز.‌ی


راه اندازی میزخدمت در کلینیک ویژه شهید هاشمی‌نژاد مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.