استانیسلاو سرنک نماینده اتحادیه جهانی در پنجمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان به نظم و انجام برگزاری این تورنمنت در ایران نمره قبولی داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، استانیسلاو سرنک نماینده اتحادیه جهانی در پنجمین دوره کشتی آزاد جام باشگاه های جهان با بیان این مطلب افزود: جام باشگاه های جهان به صورت تیم به تیم و با قوانین مصوب جام های جهانی کشتی چند سالی است که به ابتکار ایران برگزار می شود که این موضوع باعث جذب تیم ها و حامیان مالی شده است.

وی ادامه داد: یکی از نکات مثبت این رقابت ها این بود که این مسابقات در سطح بالایی از نظر اجراء برگزار شد و این به این دلیل است که کشور ایران مسابقات بین المللی بسیاری را در طول سال انجام می دهد و کادر اجرایی و مسئولان برگزاری مسابقات از تجربه خوبی برخوردارند.

داور المپیکی کشور اسلوونی اظهار داشت: از دیگر نکاتی که در این مسابقات برایم بسیار مهم بود پوشش تلویزیونی و حضور خبرنگاران، عکاسان و فیلمبرداران بود که این موضوع نشان از جایگاه ویژه کشتی در ورزش ایران دارد.

سرنک افزود:  نورپردارزی سالن و جلوه های ویژه و همچنین آماده سازی آن به نحو بسیار مطلوبی انجام شده بود.

نماینده اتحادیه جهانی کشتی در مورد نحوه برگزاری این مسابقات تصریح کرد: این مسابقات همانند جام های جهانی به صورت تیم به تیم برگزار می شود و میدان خوبی برای محک زدن کشتی گیران توسط مربیان محسوب می شود و حضور تیم هایی مانند آمریکا و روسیه در این مسابقات می توانست به جذابیت رقابت ها بیافزاید.

سرنک در مورد سطح داوری مسابقات گفت: سطح کیفی داوری این مسابقات بسیار رضایت بخش بود و داوران ایرانی بی طرفی خود را در میدان مسابقه ثابت کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: میزبانی فدراسیون کشتی و همچنین حضور مسئولان و قهرمانان قدیمی در این مسابقات بسیار عالی بود و تماشاگران ایرانی با حضور در سالن مسابقات تیم های خود را بسیار پرشور تشویق می کردند و این نشان داد که ایرانی ها علاقه ویژه ای به کشتی دارند.


بیشتر بخوانید:

برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان با حضور ۱۰ تیم
نماینده ایران قهرمان کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان شد


انتهای پیام/

اظهارات نماینده اتحادیه جهانی درباره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار